جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
9 دی

حوزه/ امام جمعه بروجرد، ۹ دی را روز اثبات ولایت مداری ملت ایران دانست و تصریح کرد: دشمنان به دلیل عدم شناخت ملت ایران و عدم درک بالای نفوذ کلام رهبری، در محاسبات خود دچار اشتباه شده و در رسیدن به نقشه ها و اهداف خود ناکام ماندند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از لرستان، حجت الاسلام والمسلمین حسن ترابی، ظهر امروز در جلسه ستاد برگزاری همایش ۹ دی در حسینیه اهل بیت (ع) شهرستان بروجرد با اشاره به اینکه نهم دی روز بزرگی در تقویم انقلاب اسلامی است، گفت: در این روز مردم ایران اسلامی با بصیرت خود اوج ولایت پذیری و ولایت مداری را به نمایش گذاشتند.

وی با اشاره به اینکه بصیرت دینی و سیاسی ملت مومن، انقلابی و فهیم ایران اسلامی در ۹ دی به دشمنان اسلام و انقلاب ثابت شد، تصریح کرد: دشمنان به بهانه تقلب در انتخابات سال ۸۸ و با هدف طرح براندازی نظام سعی داشتند به اهداف خود دست یابند، اما با تدابیر مقام معظم رهبری و بصیرت دینی و سیاسی ملت مومن و انقلابی، این نقشه ها خنثی و خواب دشمنان بدون تعبیر ماند.

امام جمعه بروجرد با اشاره به اینکه دشمنان نظام و انقلاب نیز با پیش بینی های دروغین خود سعی داشتند آشوب را در بین ملت دو چندان کنند، افزود: دشمنان به دلیل عدم شناخت ملت ایران و عدم درک بالای نفوذ کلام مقام معظم رهبری، در محاسبات و پیش بینی های خود دچار اشتباه شدند و در رسیدن به نقشه ها و اهداف خود ناکام ماندند.

حجت الاسلام والمسلمین ترابی با اشاره به اینکه ملت مومن و بصیر ایران اسلامی با حضور به موقع خود در صحنه و در پاسخ به ندای ولایت، تمامی نقشه های دشمن را خنثی کردند، ابراز داشت: در این روز شکوه و سرافرازی ایران اسلامی بار دیگر به نمایش گذاشته شد.

وی در پایان با اشاره به اینکه مراسم بزرگداشت حماسه ۹ دی امسال نیز با شکوه خاصی برگزار می شود، خاطرنشان کرد: این مراسم با عنوان میثاق امت با ولایت و رهبری صبح روز پنج شنبه در بروجرد برگزار می شود.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha