پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
آیت الله مهمان نواز

حوزه/نماینده مردم خراسان شمالی در مجلس خبرگان رهبری گفت: آیت الله هاشمی رفسنجانی مرد روزهای سخت انقلاب بود و بعد از انقلاب اسلامی نیز از موثرترین شخصیت های نظام، در کنار امام (ره) و مقام معظم رهبری در سمت‌های مختلف به نظام اسلامی خدمت کردند.

آیت الله حبیب الله مهمان نواز در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در خراسان شمالی،ضمن تسلیت ارتحال آیت الله هاشمی رفسنجانی اظهار داشت: این عالم مجاهد و مبارز در طول عمر با برکتشان همواره خدمتگزاری صدیق برای امت و انقلاب اسلامی بود.

وی افزود: خدمات کم‌نظیر مرحوم آیت‌الله هاشمی رفسنجانی در طول سالهای مبارزه علیه رژیم ستم‌شاهی و همچنین پس از پیروزی انقلاب اسلامی هیچ‌گاه از حافظه تاریخ و ملت ایران اسلامی پاک نمی‌شود.

نماینده مردم خراسان شمالی در مجلس خبرگان رهبری اظهار داشت: این عالم مجاهد و مبارز انقلابی در دوران پیش از انقلاب سختی ها و شکنجه‌های زیادی را تحمل کرد و پس از انقلاب هم در مقاطع حساس همواره یار و یاور امام (ره) و رهبر معظم انقلاب اسلامی بودند.

آیت الله مهمان نواز خاطرنشان کرد: این مجاهد و عالم وارسته تداعی گر روزهای شکوهمند پیروزی انقلاب اسلامی و دوران سازندگی پس از التهاب هشت سال دفاع مقدس است که امروز جامعه ایران اسلامی از وداع با این بزرگمرد صحنه های جهاد و ایستادگی، داغدار و اندوهناک است.

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha