جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
شیخ تاج الدین عبدالله الهلالی-عضو شورای دارالتقریب مصر

حوزه/ شیخ تاج الدین الهلالی مفتی سابق استرالیا طی بیانیه ای، رحلت آیت الله هاشمی رفسنجانی را به رهبر معظم انقلاب، مسئولین و ملت شریف ایران تسلیت گفت.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه»، شیخ تاج الدین حامد عبدالله الهلالی مفتی سابق استرالیا طی بیانیه ای، رحلت آیت الله هاشمی رفسنجانی را به رهبر معظم انقلاب، مسئولین و ملت شریف ایران تسلیت گفت.

متن بیانیه به شرح زیر است:

با کمال تاسف خبر درگذشت عالم هوشیار، سیاستمدار بزرگ و متفکر توانا آیت الله شیخ اکبر هاشمی رفسنجانی را دریافت کردم و این ضایعه بزرگی است؛ چرا که ایشان در دوران حیات خود خدمتگزار ملت بود و با اندیشه های الهی و تفکر باز و حکیمانه مایه سربلندی امت شد.

ما امروز عزادار هستیم؛ چرا که این بزرگ مرد جهان اسلام در جوار پروردگار رحمن و رحیم قرار گرفته است. خداوند ایشان را مورد رحمت، فضل و بخشش خود قرار دهد و در کنار پیامبران، شهداء و صالحین جای دهد که اینان از بهترین همنشینان هستند.

به نوبه خود این مصیبت را به رهبر معظم جمهوری اسلامی ایران، حوزه های علمیه و نهادهای اسلامی، مسئولین و ملت شریف ایران تسلیت و تعزیت می گوییم و از خداوند متعال می خواهیم تا این مرحوم را مورد مغفرت و رحمت قرار دهد و در بهشت برین جای دهد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha