جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
حجت الاسلام  سیدعلی موسوی

حوزه/ مدیر مدرسه علمیه مطلع الفجر شهرستان گیلانغرب گفت: برخورد قاطع با سرمنشأهاى فساد اقتصادى در کشور از مطالبات جدی مردم است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از کرمانشاه، حجت الاسلام  سیدعلی موسوی، امروز در جمع طلاب و اساتید مدرسه علمیه مطلع الفجر شهرستان گیلانغرب، گفت: انديشه و تفكر انقلابى، زائيده فرهنگ ناب و هميشه پوياى اسلام و قرآن و مكتب اهل بيت عصمت و طهارت است، تفكرى كه براساس ايمان و باور عميق توحيدى، آگاهى و بصيرتى فراگير و همه جانبه را به عنوان پشتوانه وحدت و يكپارچگى همه انسانهاى عمق نگر و تشنه عدالت و معنويت رقم مى زند.

مدیر مدرسه علمیه مطلع الفجر شهرستان گیلانغرب افزود: البته بصيرت نيز در عرصه حيات اجتماعى و سياسى، دو مؤلفه مولّد عزت و اقتدار يعنى ايستادگى و مقاومت و جهاد و تلاش خستگى ناپذير را به ارمغان مى آورد.

وی تاکید کرد: از اين نوع نگاه و دغدغه مقام معظم رهبرى مى توان اين راهبرد را براى پيشبرد اهداف مقدس انقلاب اسلامى استنباط کرد كه تقويت نيروهاى انقلابى و دينى و جلوگيرى از رشد و تقويت نيروهاى معارض و حتى خنثى نسبت به انقلاب اسلامى، يك امر ضرورى و واجب است كه به ويژه خواص امّت و مسئولان امر در تمامى سطوح بايد مورد توجه قرار بدهند .

این کارشناس حوزوی افزود: البته طبيعى است وقتى نوع نگاه ها، مطابق با اصول مكتب امام و انقلاب و منويات ولى امر باشد، نه تنها چرخ اقتصاد مقاومتى و مبارزه با هرگونه فساد و انحراف در جامعه اسلامى به خوبى مى چرخد بلكه چارچوب هاى دموكراسى و فرهنگ و هنر و آزادى بيان و تعامل با دنيا نيز جهت مطلوبى پيدا خواهند كرد.

حجت الاسلام موسوی  با تاکید بر حراست از آرمان های امام خمینی(ره) تصریح کرد: باید مراقب بود تا آبرويى كه به وسيله قطره قطره خون پاك هزاران شهيد اين مرز و بوم به دست آمده است با غفلت و تن دادن به فساد مالى و ادارى و اخلاقي برخى آدم هاى سست ايمان و بى تقوا خدشه دار مى گردد، آيا اين انصاف است که يكى از جان و مال و خونش براى افزايش حيثيت و آبرو و عزت جامعه انقلابى و ملت بزرگ ايران مايه بگذارد و ديگرى با سوءمديريت و سياست بازي و با طمع به بيت المال و حقوق هاى نامتعارف، زبان نجس دشمنان ملت ايران به ويژه ضدانقلاب خارج نشين را عليه نظام و انقلاب اسلامى درازتر نمايد؟

وی گفت: قطعاً آنچه اكنون ضرورت جامعه و بلكه توقع توده مردم شريف ايران است، برخورد انقلابى و قاطع با سرمنشأهاى فساد و آفتها و آسيب هاى مختلف اجتماعى و فرهنگى و سياسى و حتى اقتصادى است، تا در كنار چهره رئوفانه و پر از مِهر نظام از صلابت و قاطعيت آن نيز، حداقل در حوزه پيش گيرى و بازدارندگى اثري متجلي گردد.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha