سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۳ شوال ۱۴۴۵ | Apr 23, 2024
کد خبر: 405449
۲۵ دی ۱۳۹۵ - ۱۷:۲۵
حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی-لرستان

حوزه / نماینده ولی فقیه در استان لرستان و امام جمعه خرم آباد گفت:رابطان نماز راهکارهای اقامه نماز اول وقت را در جامعه پیاده کنند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از لرستان ؛حجت الاسلام والمسلمین سید احمد میرعمادی امروز در همایش رابطان نماز که در دفتر نماینده ولی فقیه در استان برگزار شد با بیان اینکه نماز موجب سلامت روح و روان می شود افزود:نماز بازدارنده انسان از گناه،خطا و لغزش است و باید اقامه این واجب الهی را در جامعه و بین کارکنان دستگاههای اجرایی نهادینه کرد.

وی با اشاره به اینکه رابطان نماز باید با همفکری و همدلی در جهت تحقق اهداف مورد نظر بکوشند تصریح کرد:رابطان نماز باید وظایف خود را بدرستی بشناسند و در جهت تحقق وظایف و رسالتهای خود گام بردارند.

نماینده ولی فقیه در استان لرستان با اشاره به اینکه رابطان نماز باید بصورت مستمر و با انجام روشهای خلاقانه و ابتکاری در جهت تشویق و ترغیب مردم به اقامه نماز اول وقت تلاش کنند یادآور شد:رابطان نماز باید با انجام امور کارشناسی و برنامه ریزی شده در جهت تحقق تاثیر گذاری رسالتهای خود همت خود را بکار گیرند.

حجت الاسلان والمسلمین میرعمادی در پایان افزود:مدیران دستگاههای اجرایی نیز باید با همدلی و همفکری زمینه اقامه نماز اول وقت را در بین کارکنان فراهم نمایند.

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha