جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
تصاویر/ رونمایی از کتاب نقش تربیتی مدیران در مدارس علمیه/ حجت الاسلام والمسلمین حسین خانی

حوزه/ مدیر مرکز تخصصی امام خمینی(ره) بر لزوم توسعه نقش تربیتی مدیران مدارس علمیه و همچنین اهمیت ارایه آموزش های دقیق به مدیران در این رابطه تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه»، حجت الاسلام والمسلمین حسینخانی بعد ازظهر امروز در مراسم رونمایی از کتاب نقش تربیتی مدیران در مدارس علمیه گفت: در بین منابع درسی و فضای آموزشی و کادر آموزشی و مدیریتی، مدیر مدرسه، مهمترین عامل رشد آموزشی و تهذیبی است.

وی افزود: از این جهت باید مدیران را نسبت به نقش آفرینی تربیتی در مدارس تقویت کنیم و متاسفانه در این عرصه کار چندان و منسجمی صورت نگرفته است که باید این نقیصه جبران شود.

حجت الاسلام والمسلمین حسینخانی اظهارکرد: فعالیت هایی که در حوزه علمیه بناب و ...انجام شده است، باید به عنوان یک الگو در مدیریت مدارس علمیه مطرح باشد و باید این تجارب برای مدیران توانمند ارایه شود.‎

وی گفت: در این زمینه جای کار فراوانی وجود دارد؛ اگر اشکالات کار مشخص شود کارهای بعدی جدی تر و با قابلیت های بهترین عرضه خواهد شد و قطعا می تواند نقش مهمی در تربیت مدیران داشته باشد.

وی افزود: در تدوین این کتاب، فعالانی نقش آفرین بودند که مسئولیت جمع آوری خاطرات رابه عهده داشتند که این کار کار پرزحمتی است ولی منافع این کار تا سالها برای استفاده مدیران باقی خواهد ماند.

معاون سابق تهذیب حوزه های علمیه اظهارکرد: این کتاب فتح بابی برای تدوین الگوهای مدیریتی در حوزه خواهد بود که امیدواریم این کار با قوت بیشتر پیگیری شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha