پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
حجت الاسلام سید امیر محمدی پور - اسلام آباد غرب

حوزه/ امام جمعه شهرستان اسلام آباد غرب با تأکید بر اینکه قرآن رکن اصلی حوزه های علمیه است، گفت: تسلط طلاب بر قرآن باید تا جایی باشد که بتوانند به شبهات مردم درباره دنیا و آخرت جوابگو باشند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از کرمانشاه، حجت الاسلام سید امیر محمدی پور، امروز در جمع طلاب و اساتید مدرسه علمیه امام خمینی (ره) اسلام آباد غرب با حساس خواندن نقش روحانیت و طلاب در ترویج دین و معارف اسلامی، اظهار کرد: کتاب قرآن، راهنمای بشریت و انسانیت است و بی شک هرکس به این عطیه الهی تسمک جست، خوشبخت و عاقبت به خیر خواهد شد.

وی ادامه داد: با این وجود، قرآن مهجور مانده است؛ لذا از طلاب می خواهیم که در درک مفاهیم عمیق قرآن تلاش بیشتری داشته باشند تا با این کار، سطح دینی جامعه بالاتر از امروز برود.

امام جمعه شهرستان اسلام آباد غرب با تأکید بر اینکه قرآن رکن اصلی حوزه های علمیه است، گفت: تسلط طلاب بر قرآن کریم باید تا جایی باشد که بتوانند به شبهات مردم درباره این دنیا و آخرت جوابگو باشند.

حجت الاسلام و المسلمین محمدی پور ادامه داد: از دیگر وظایف طلاب، تسلط و اشراف کامل بر قرائت قرآن است؛ زیرا با این اشرافیت می توانند بسیاری از مفاهیم الهی که روشنگر زندگی عامه مردم است را بیان کنند.

وی عنوان کرد: تسلط بر قرآن کریم و مفاهیم آن سبب می شود که طلاب و روحانیون بهتر و کامل تر به شبهات دینی در جامعه پاسخ دهند.

انتهای پیام

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha