سه‌شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ |۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 16, 2024
کوچه شهید

حوزه/ حذف نام شهدا و حذف شعار مرگ بر آمریکا شبیخونی فرهنگی است؛ اما دشمن غافل از این است که این شعار بر قلب مردم ایران حک شده است.

حجت الاسلام حسن ارمغان در گفت‌وگو با خبرنگار «حوزه» در بیرجند اظهار داشت: مهمترین هدف از انقلاب اسلامی، مقاومت در برابر سلطه استکبار است.

وی با بیان اینکه ما باید در برابر سلطه آمریکا و دیگر جنایتکاران مقاومت کنیم، افزود: دشمنان همیشه به دنبال ضربه زدن به کشور و نظام بوده و به دنبال تفرقه مذهبی، اختلافات جناحی و دو قطبی کردن جامعه برای از بین بردن انقلاب و وحدت ملت ایران هستند.

این کارشناس مذهبی گفت: امروز دشمن ،دیگر با جنگ سخت ورود پیدا نخواهد کرد؛ بلکه با جنگ نرم وارد شده تا ذهن، باور و عقیده ما را سست کند.

وی اذعان داشت: حذف نام شهدا و حذف شعار مرگ بر آمریکا شبیخونی فرهنگی است؛ اما دشمن غافل از این است که این شعار بر قلب مردم ایران حک شده است.

حجت الاسلام ارمغان با بیان اینکه حذف نام شهدا از کوچه‌ها و توجیه اینکه یادواره شهدا خروجی ندارد، افزود: دشمن می‌داند که امروز جنگ سخت بر ملت ایران جوابگو نبوده و همواره به دنبال جنگ نرم فرهنگی و حذف کردن برخی مراسمات است.

وی عدالت اجتماعی را یکی از اهداف انقلاب اسلامی دانست و اظهار داشت: پیاده سازی عدالت اجتماعی یکی از اهداف انقلاب اسلامی بود که عدالت در جامعه اجرا شود؛ اما برخی از اوقات در زمینه عدالت اجتماعی مشکلات زیادی وجود دارد به گونه‌ای که برخی با دریافت حقوق‌های نامتعارف به دیگران ظلم می‌کنند.

این استاد حوزه گفت: در تشکیل حکومت اسلامی، قانون  و اجرای صحیح آن امر بسیار مهمی است که امروزه ایران اسلامی مترقی ترین قانون اسلامی را دارد؛ چراکه برخواسته از قرآن، سنت پیامبر(ص) و ائمه معصومین(ع) است.

حجت الاسلام ارمغان با بیان این مطلب که قانون نباید فقط برای قشر مستضعف جامعه اجرا شود، تصریح کرد: قانون مداری مسئولان در جامعه امری مهم بوده و مردم نیز باید به قانون احترام گذاشته و آن را دور نزنند.

وی بیان داشت: حفظ عقاید مردم و ارزش های اسلامی سبب تدوام حکومت اسلامی می‌شود که راه نگهداری عقاید صحیح مردم در آگاهی و بصیرت بوده و برای جلوگیری از نفوذ عقاید باطل در جوانان باید آنها را از عقاید صحیح اسلامی سیراب کرد.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج سپاه زیرکوه گفت: این ایام فرصت مناسبی برای انتقال دستاوردهای انقلاب به عموم مردم به ویژه نسل جوان و زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا از مهم ترین برنامه‌هایی است که باید در این ایام مورد توجه قرار گیرد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha