جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
تصاویر/ نشست علمی رجال از سلسله نشست های علمی شکوه مرجعیت

حوزه/ نشست علمی رجال از مجموعه پیش نشست های علمی کنگره نکوداشت آیت الله العظمی بروجردی(ره) امشب با حضور اساتید اصول حوزه برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه»، نشست علمی رجال، پیش کنگره نکوداشت آیت الله العظمی بروجردی(ره) امشب با حضور مدیر حوزه های علمیه، آیت الله استادی و آیت الله علوی بروجردی و اساتید برجسته اصول حوزه و در کتابخانه مسجد اعظم برگزار شد.

در ابتدای این مراسم که به همت انجمن اصول فقه حوزه و کتابخانه مسجد اعظم تحت تولیت آیت الله علوی بروجردی برگزار شد، حجت الاسلام  والمسلمین محمدی رئیس انجمن اصول فقه حوزه گفت: آیت الله العظمی بروجردی خریط فن و صاحب ابتکار خاصی در علم رجال بودند؛ این جلسه به منظور واکاوی در عرصه نوآوری های مرحوم آیت الله العظمی بروجردی تشکیل شده است.

وی افزود: این نشست با همکاری انجمن اصول فقه و کتابخانه آیت الله العظمی بروجردی برگزار شده است؛ خوشبختانه این جلسات با روند بسیار خوبی که در پیش گرفته است، نگاه موشکافانه و دقیقی به مباحث و ابداعات این مرجع بزرگ شیعیان داشته است.

حجت الاسلام والمسلمین محمدی بیان کرد: برگزاری پیش نشست های چنین سنگین و با وزنه علمی، یک سرمایه ارزشمند برای برگزاری نکوداشت حضرت آیت الله العظمی بروجردی با عنوان شکوه مرجعیت است.

وی گفت: امیدواریم بحث رجال در حوزه توسعه یابد و نگاه بهتر و موشکافانه تری به مباحث اصولی و به خوصص رجالی در حوزه داشته باشیم؛ این گونه مجالس وزین و علمی که با همان سنت گذشته حوزه انجام می شود از سنت های فاخر حوزه است که متاسفانه سالها است که کمتر شاهد آن هستیم که بزرگان حوزه در نشست های دقیق علمی به شکل مستمر به ارایه مباحث علمی بپردازند.

در ادامه این نشست آیت الله اعرافی، آیت الله علوی بروجردی، آیت الله استادی و حجت الاسلام والمسلمین دریاب نجفی به ارایه بحث پرداختند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha