جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
 حجت الاسلام و المسلمین سید علیرضا عبادی

حوزه / نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با تاکید بر اینکه در مسیر حرکت انقلاب مشکلات و زیاده خواهی دشمنان هم وجود دارد، گفت: هدف انقلاب ثابت کردن کلمة الله و توحید، پیاده کردن عدالت، برداشتن ظلم و ستم و پیاده کردن حکومت الهی است، لذا شهادت در راه این هدف است.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از بیرجند، حجت الاسلام و المسلمین سید علیرضا عبادی در دومین یادواره شهدا در بیرجند با اشاره به اینکه نباید شهدا را فراموش کرد، اظهارداشت: شهدا وظیفه خود را انجام داده‌‌اند و به هدف خود که همان شهادت است، رسیده‌اند، ولی ما برای ادامه راه  آن‌ها نیاز به یاد و خاطره آنان برای نسل جوان داریم.

وی با تاکید بر اینکه باید همانند شهدا آگاه و بیدار بود، افزود: رزمندگان برای دفاع از اسلام و انقلاب و این مرز و بوم جنگیدن و به شهادت رسیدند، تا ما در آسایش باشیم.

رئیس شورای حوزه علمیه خراسان جنوبی با بیان این که ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در مسیر انقلاب و پیشرفت جامعه نیازمند روحیه خود باوری در جامعه است، ابراز داشت: شهدا نیازمند ما نیستند بلکه ما نیازمند شهدا هستیم، تا در خواب غلفت نمانیم و دانسته درمسیر انقلاب گام برداریم که این مسیر طولانی است.

این استاد حوزه با تاکید بر اینکه در مسیر حرکت انقلاب مشکلات و زیاده خواهی دشمنان هم وجود دارد، افزود: هدف انقلاب ثابت کردن کلمة الله و توحید، پیاده کردن عدالت، برداشتن ظلم و ستم و پیاده کردن حکومت الهی است، لذا شهادت در راه این هدف است.

حجت الاسلام و المسلمین عبادی تاکید کرد: مهمترین هدف شهدا پیاده کردن توحید الهی و واقعی در جامعه اسلامی بود و ما باید در این مسیر گام برداریم.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با اشاره به اینکه وعده الهی نزدیک است، تصریح کرد: شهدا در آزمایش الهی که راه رسیدن به اهداف انقلاب و نظام بود، رو سفید بیرون آمدند و باید دانست که راه باز و وعده الهی هم نزدیک است.

 وی، راه انبیاء را  مشخص و معین دانست افزود: برای از بین بردن باطل‌ها باید مبارزه با کفر، استکبار و ظلم ستیزی در جامعه صورت گیرد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha