جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
تصاویر/ حال و هوای حرم کریمه اهل بیت(ع) در شب شهادت حضرت زهرا(س)

حوزه/ مدیر کل روابط عمومی و تبلیغات آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها گفت: به مناسبت شهادت حضرت زهرا سلام الله علیها، مراسم عزاداری ایام فاطمیه اول از روز چهارشنبه به مدت ۵ روز در شبستان امام خمینی(ره) برگزار خواهد شد.

حجت الاسلام جواد بهشتی پور در گفت و گو با خبرگزاری «حوزه» گفت: در هفته جاری، برنامه های سخرانی قبل از ظهر حرم کریمه اهل بیت(ع) با حضور حجج الاسلام آهنگران، رضایی قمی و حسنی و برنامه سخرانی قبل از مغرب با عنوان زمزم معرفت با حضور حجج الاسلام عباسی خراسانی، وحید پور، رستم نژاد، ملکی، محمدی و عرفان برگزار خواهد شد.
مدیر کل روابط عمومی و تبلیغات آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها افزود: برنامه سخرانی بعد از نماز عشاء نیز با سخرانی حجج الاسلام ماندگاری، حسینی قمی، صالحی خوانساری، ظهیری و سید رضا اکرمی برگزار می شود.
وی با اشاره به برگزاری مراسمات ویژه بانوان خاطر نشان کرد: مراسمات ویژه خواهران نیز در طول هفته در نوبت صبح با سخرانی در موضوعات تربیت فرزند، ویژه برنامه 22 بهمن، مهدویت و آرامش در خانواده و در نوبت عصر نیز با موضوعات حفظ انقلاب، فرازهایی از زندگانی حضرت زهرا سلام الله علیها، در رواق حضرت خدیجه(س) برگزار می شود.
حجت الاسلام بهشتی پور در ادامه با بیان اینکه روزهای پایانی ایام الله دهه فجر مصادف است با شهادت حضرت زهرا سلام الله علیها گفت: به مناسبت شهادت بانوی دو عالم، مراسم عزاداری ایام فاطمیه از روز چهارشنبه 95/11/20 به مدت 5 شب در شبستان امام خمینی(ره) برگزار خواهد شد.
وی اظهار داشت: این مراسمات بعد از نماز عشاء با سخرانی حجج الاسلام، سید رضا اکرمی، حسینی قزوینی،  و مداحی، حاج مهدی سلحشور، جواد برزگر، حاج سید احمد شمس و حاج حسن اخباری برگزار می شود.
مدیر کل روابط عمومی و تبلیغات حرم کریمه اهل بیت(ع) در پایان گفت: مراسم روز شهادت حضرت زهرا سلام الله علیها به صورت ویژه، قبل ظهر با سخرانی حجت الاسلام اویسی و مداحی حاج حسن شالبافان و عصر نیز با سخرانی حجت الاسلام حائری کرمانشاهی و مداحی جعفر نژاد و شام شهادت با سخرانی حجت الاسلام حسینی قزوینی و مداحی حاج مهدی سلحشور برگزار خواهد شد.
انتهای پیام// ۱۵/ ۳۱۳

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha