جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلام بداریه

حوزه/ رئیس اداره تبلیغات اسلامی اسفراین گفت: روز روحانیت و دفاع مقدس یعنی روزی که مبارزه علیه استکبار و ظالمان دینی آغاز شد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از خراسان شمالی به نقل از روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان، حجت‌الاسلام مجید بداریه با تبریک فرا رسیدن روز روحانیت و دفاع مقدس اظهار داشت: یکم اسفندماه به عنوان روز «روحانیت و دفاع مقدس» ثبت شده که این روز در تاریخ نظام جمهوری اسلامی ایران نقطه عطفی است.

وی با اشاره به حضور روحانیان در عرصه‌های انقلابی و اسلامی افزود: روحانیون در عرصه‌های دینی و مذهبی و همچنین مبارزه با استکبار و هر گونه ظلم پرچمدار بوده‌اند.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی اسفراین با بیان این که بی‌شک نقش روحانیون پیرو خط ولایت در طول هشت سال دفاع، بر هیچ كس پوشیده نیست، گفت: روحانیون در جبهه‌های حق علیه باطل نیز در خط مقدم پرچم‌دار دفاع از سرزمین ایران اسلامی بودند و در گذشته‌ها نیز توانسته‌اند با ظالمان مبارزه کنند.

وی خاطرنشان کرد: با نگرش به تاریخ یك صد ساله‌ معاصر و رشد و نفوذ استعمار در كشورهای اسلامی، مبارزات بی‌وقفه علما و روحانیون علیه استكبار و شیاطینی كه اساس اسلام را نشانه گرفته‌اند، آشكارتر می‌شود.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha