سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۳ شوال ۱۴۴۵ | Apr 23, 2024
حضرت آیت الله نوری همدانی

حوزه/ مدیر موسسه مشکات از برگزاری دهمین همایش سراسری طلاب و فضلای شهرستان فردوس، سوم فروردین ۹۶ با پیام حضرت آیت الله نوری همدانی، در شهر آیسک خراسان جنوبی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از بیرجند، حجت الاسلام علی رادمرد، مدیرعامل موسسه مشکات با اعلام این خبر گفت:  دهمین همایش سراسری طلاب و فضلای منطقه فردوس، با محور «حوزه انقلابی، رسالت ها و ماموریت ها» و با پیام حضرت آیت الله نوری همدانی برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به این که یکی از برکات این همایش، حضور موثر  طلاب و فضلای منطقه در عرصه های علمی، فرهنگی و تبلیغی است، که ان شاءالله در سال آینده شاهد آن خواهیم بود، ابراز امیدواری کرد: با گسترش روحیه انقلابی در تمام سطوح اعم از مردم و مسئولین بتوان در راستای عملیاتی سازی فرامین رهبرمعظم انقلاب گام های موثری برداشت.

مدیرعامل موسسه مشکات ادامه داد: با انسجام و همدلی بیش از ۴۰۰ طلبه و روحانی شهرستان فردوس، که در سراسر کشور در سطوح علمی گوناگون و تخصص های ارزشمند در سطوح حوزه و دانشگاه و عرصه های تبلیغی فعال هستند، بتوانیم در جهت رشد بیش از پیش فرهنگ مردم منطقه تلاش های مفیدی را به سرانجام برسانیم.

حجت الاسلام رادمرد خاطرنشان کرد: حجت الاسلام و المسلمین ماندگاری سخنران این همایش می باشد و پس از برگزاری همایش نیز کارگروه های لازم تشکیل و طرح و برنامه های مرتبط با دستاوردهای همایش تدوین و برای اجرا در سال آینده، برنامه ریزی خواهد شد.

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha