سه‌شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ |۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 16, 2024
آیت الله ناصری/ امام جمعه یزد

حوزه / نماینده ولی فقیه در استان یزد با اشاره به اینکه دشمن از تمام ابزار و روش‌ها برای انحراف مردم ایران استفاده می‌کند، گفت: نسبت به امر به معروف و نهی از منکر در جامعه کوتاهی های بسیاری شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از یزد، آیت‌الله محمدرضا ناصری یزدی، صبح امروز در دیدار با مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان یزد با اشاره به اینکه نسبت به امر به معروف و نهی از منکر آن طور که لازم است در جامعه توجه نمی شود ، اظهار داشت: در صورتی که این دو فریضه الهی در جامعه احیا شود، اسلام به معنای واقعی ترویج پیدا می‌کند.

وی با اشاره به اینکه توجه به این دو فریضه الهی نه توسط مسئولان و نه توسط مردم به صورت جدی وجود نداشته، خاطرنشان کرد: هر نوع حرکتی که انجام دهیم و هر راهی که برای تبیین و بیان کردن و ابلاغ این رسالات برنامه‌ریزی کنیم و پیش برویم، ضرورت دارد.

رئیس شورای حوزه علمیه یزد تصریح کرد: دشمنان انقلاب و اسلام از تمام روش‌ها برای مبارزه با انقلاب و اسلام استفاده می‌کنند و سن خاصی را هم مد نظر ندارند و برای کودکان تا افراد مسن برنامه‌ریزی دقیق دارند.

آیت‌الله ناصری یزدی با بیان اینکه این اقدامات آنها علیه بشریت، انسانیت، سعادت و سلامت است، عنوان کرد: ما هم باید برای ترویج و تبیین اسلام و تشیع به دنبال راه‌های جدیدی برای تاثیرگذاری و مصون‌سازی مردم در برابر این اقدامات دشمنان باشیم.

نماینده ولی فقیه در استان یزد گفت: ما دو راه در پیش داریم یکی اینکه پا به پای دشمنان از ابزاری که آنها استفاده می‌کنند، استفاده کرده و در راستای ترویج و تبلیغ اسلام گام برداریم و یا اینکه علاوه بر استفاده از این ابزارها، به دنبال استفاده از ابزار جدید هم باشیم که از آنها جلوتر باشیم.

وی تاثیرگذاری فعالیت‌های فرهنگی و مذهبی را به نوع ارائه آن مرتبط دانست و گفت: زمانی که ما با سنین مختلف ارتباط پیدا می‌کنیم باید بدانیم که هر رده سنی چه ویژگی دارد و چگونه باید با آنها برخورد کنیم.

امام جمعه یزد خاطرنشان کرد: نوع بیان، شناخته سلیقه و مخاطب‌شناسی از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است و در صورتی که بخواهیم تاثیرگذاری بیشتری داشته باشیم باید به این موارد توجه ویژه‌ای انجام شود.

انتهای پیام/313/23

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha