پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
آیت الله محمدی تاکندی

حوزه / استاد حوزه علمیه قزوین با بیان این که آیت الله باریک بین محور وحدت نیروهای وفادار به انقلاب بود، گفت: آیت الله باریک بین از شخصیت های ماندگار و باتقوایی هستند که علاقه مندی مقام معظم رهبری به ایشان بی نظیر و مثال زدنی بود.

آیت الله محمدی تاکندی درگفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در قزوین ضمن تسلیت رحلت عالم نستوه و یارو مقام معظم رهبری، آیت الله باریک بین(ره) گفت: مرحوم آیت الله هادی باریک بین شخصیتی بی نظیر برای استان، طلاب و روحانیون حوزه علمیه قزوین بودند.

استاد حوزه علمیه قزوین خاطرنشان کرد: در طول دوران انقلاب اسلامی و در برخی از شهرهای کشور، شخصیت هایی بودند که  انسان هایی برجسته و فرهنگ ساز تلقی می شدند و در زمینه فقه، عرفان، ادب و زهد نقش بی بدیلی داشتند که یکی از این شخصیت های ماندگار و با تقوا، مرحوم  آیت الله باریک بین بودند.

وی افزود: شخصیتی که چه قبل از پیروزی انقلاب اسلامی و چه بعد از پیروزی انقلاب اسلامی اندیشه حضرت امام خمینی (ره) را ترویج و گسترش دادند و بعد از رحلت حضرت امام خمینی (ره) نیز یکی از یاران صدیق و مخلص مقام معظم رهبری بودند که رهبری معظم انقلاب عنایت ویژه ای نسبت به ایشان داشتند.

آیت الله محمدی تاکندی خاطرنشان کرد: یکی از ویژگی های بارز ایشان تعامل و رفتار مهربانانه با مردم بود و در همه حال سعی می کرد همراه مردم باشد و به آنها توجه داشت.

استاد حوزه علمیه قزوین با بیان این که ایشان بین همه گروه ها مقبولیت داشت و کسبه و اصناف، بازاریان، دانشجویان، کارمندان، مدیران و کارگران و روحانیون ایشان را قلبا دوست داشتند، گفت: آیت الله باریک بین محور وحدت و مایه آرامش دلها بود.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha