سه‌شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ |۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 16, 2024
حجت الاسلام سید هادی صادقی نژاد - معاون آموزش حوزه علمیه استان فارس

حوزه/ معاون آموزش حوزه علمیه استان فارس، گفت: آزمون ورودی حوزه علمیه استان فارس در سه شهرستان شیراز، فساء و لار برگزار می شود.

حجت الاسلام سید هادی صادقی نژاد، درگفت وگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در شیراز با اعلام برگزاری آزمون ورودی حوزه علمیه استان فارس در سه حوزه امتحانی این استان، اظهار داشت: آزمون ورودی حوزه علمیه فارس همزمان با سراسر کشور در سه حوزه امتحانی شیراز، فسا و لارستان برگزار می شود .

معاون آموزش حوزه علمیه استان فارس افزود: تبلیغات لازم برای برگزاری این آزمون ورودی، در قالب ستادی با محوریت مدیر حوزه علمیه استان و معاونین وی برنامه ریزی و اجرا شده تا جوانان و علاقه مندان ورود به حوزه های علمیه در جریان امور ثبت نام و آزمون قرار بگیرند.

وی افزود: چاپ بنرهای تبلیغاتی، پوستر و تراکت های مختلف تبلیغاتی و همچنین پخش آنها در مناطق مختلف استان فارس، خصوصا در مراکز مذهبی و فرهنگی، برگزاری جلسات گوناگون با مدیران نهادهای فرهنگی زیر نظر سازمان تبلیغات اسلامی، برگزاری نشست خبری با اصحاب رسانه و روزنامه های کثیرالانتشار محلی استان فارس، سخنرانی و توضیح مراحل ثبت نام توسط مدیر حوزه علمیه استان فارس در شبکه تلویزیونی استان و سخنرانی پیش از خطبه های نماز جمعه شیراز و دیگر شهرستان های استان پهناور فارس و ...، گوشه ای از اقدامات ستاد تبلیغات ثبت نام حوزه علمیه استان فارس بوده است.

حجت الاسلام صادقی نژاد افزود:  جوانان و نوجوانان در رده های سنی مختلف، مطابق با قوانین ثبت نام حوزه علمیه به سایت مربوطه مراجعه کرده و برای شرکت در آزمون ورودی ثبت نام کرده اند؛ امسال رشد خوبی در مورد ثبت نام در رده سنی نوجوانان به جهت ورود به حوزه علمیه در استان فارس داشته ایم.

وی با بیان این که کارت های ورود به جلسه نیز همراه با تذکرات لازم به آنها، داده خواهد شد، گفت: اطلاعات لازم جهت حضور به موقع در محل برگزاری آزمون به دواطلبین داده شده است.

مسئول برگزاری آزمون ورودی حوزه علمیه استان فارس، ضمن بیان این مطلب که حدود 800 نفر در مقاطع مختلف تحصیلی برای ورود به حوزه علمیه در استان فارس ثبت نام کرده اند، گفت: تکلیف 450 نفر ثبت نام شده با مدرک تحصیلی سیکل، 190 نفر در مقطع دیپلم و 160 نفر نیز در مقاطع عالی، در این آزمون ورودی به رقابت می پردازند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha