جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
حجت الاسلام فردوسی پور

حوزه/ معاون تبليغ حوزه علمیه خراسان از اعزام گروهی از مبلغان را بارويکرد تبليغی و خدمت‌رسانی به آسيب‌ديدگان مناطق زلزله زده خراسان رضوی خبر داد.

حجت الاسلام فردوسی پور در گفتگو با خبرگزاری «حوزه» در مشهد در رابطه با اين فعاليت گفت: با توجه به توصيه‌های مقام معظم رهبری مبنی بر حضور طلاب و روحانيون در کنار مردم و تاسيس و تقويت نهضت خدمت‌رسانی، معاونت تبليغ حوزه علميه خراسان گروهی از مبلغان را بارويکرد تبليغی و خدمت‌رسانی به آسيب‌ديدگان مناطق زلزله زده خراسان رضوی اعزام کند.

معاون تبليغ حوزه علميه خراسان افزود: همکاری و حضور منسجم کارمندان اين معاونت، اعضای گروه تبليغ جهادی مدارس علميه حضرت مهدی(عج)، موسی ابن جعفر(ع) و رشيد هجری، مبلغان جهادی دانشگاه و مسئولين بسيج دانشجويی از ديگر ویژگی اين فعاليت بود.

براساس اين گزارش، بيرون آوردن وسايل اهالی از زير آوار، اجرای برنامه‌های تبليغی و مسابقه برای کودکان و نوجوانان همراه با اهدای جوايز، توزيع نان و البسه مورد نياز، اقامه نماز، سخنرانی، مديحه‌سرايي و پاسخگويی به سوالات شرعی، توسط 50 مبلغ جهادی حوزه علميه خراسان در دو روز برگزاری اين اردو  صورت گرفته است.

گفتنی است، معاونت تبليغ حوزه علميه خراسان در روزهای 22 و 25 فروردين و باحضور در روستاهای برج موری، کلاته حاج‌علی، کوه سفيد، بابانظر و درخت بيد، فعالیت جهادی خود را اجرا کرد.

لازم به ذكر است، مدارس علميه علاقه‌مند برای حصور تبليغی در مناطق آسيب ديده می‌توانند جهت هماهنگی و اعزام با معاونت تبليغ حوزه علميه خراسان ارتباط بگيرند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha