جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
بصیرت سیاسی

حوزه/ معاون تهذیب مدرسه علمیه امام خامنه‌ای اهواز، از اجرای ۵ ویژه برنامه سیاسی در این مدرسه به صورت هفتگی و ماهانه با حضور شخصیت‌های مطرح حوزوی، خبرداد.

حجت الاسلام رشید رضاییان، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، با اشاره به اجرای ویژه برنامه‌های سیاسی در این مدرسه، گفت: با توجه به آغاز مراحل برگزاری انتخابات، کشور رنگ و بوی سیاسی به خود گرفته و به تبع آن حوزه‌ها و مدارس علمیه نیز در این مسیر سوق پیدا می‌کنند؛ به همین دلیل معاونت تهذیب مدرسه علمیه امام خامنه‌ای اهواز، برای آگاه کردن طلاب با مسائل روز و نقد و بررسی جریان‌های سیاسی، ویژه برنامه‌های مختلفی را به صورت هفتگی اجرا می‌کند.

وی، راه‌اندازی کرسی‌های آزاد اندیشی پیرامون «مطالعه و تبیین بیانات امام خامنه‌ای» را یکی از برنامه‌های هفتگی مدرسه خواند و گفت: در این برنامه طلاب ضمن مطالعه دقیق فرمایشات مقام معظم رهبری، آنها را با مسائل روز کشور تطبیق داده و به مباحثه می‌پردازند.

معاون تهذیب مدرسه علمیه امام خامنه‌ای اهواز، برگزاری «نشست‌های هفتگی سیاسی» دیگر برنامه معاونت تهذیب این مدرسه عنوان کرد و ادامه داد: از آنجایی که منشور طلبگی روحانیت، پیرامون سخنان مقام معظم رهبری بوده و یکی از درخواست‌های اکید معظم له، توجه ویژه طلاب به جریان‌ها و مسائل روز سیاسی است؛ تصمیم بر آن گرفتیم تا نشست‌های هفتگی سیاسی را پیرامون موضوعات مختلف در این عرصه برگزار کنیم.

حجت الاسلام رضاییان، دعوت از سخنرانان مطرح برای اجرای جلسات تحلیل سیاسی را یکی دیگر از اقدامات معاونت تهذیب برای عمل بخشی بصیرتی به طلاب اعلام کرد و اظهار داشت: این مجموعه نشست‌ها و برنامه‌ها علاوه بر «تریبون آزاد» همگی به صورت هفتگی و ماهانه برگزار می‌شود که خوشبختانه مورد استقبال طلاب قرار گرفته و از همه سطوح مدرسه، از آنها استفاده می‌کنند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha