سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۱ شوال ۱۴۴۵ | Apr 30, 2024
کد خبر: 413866
۳ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۱۶:۵۵
حضرت محمد(ص)

حوزه /موسسه انتشارات آستان قدس رضوی (به نشر) کتاب قصه‌های زندگانی حضرت محمد(ص) را از مجموعه کتاب‌های قصه‌های زندگانی چهارده معصوم(ع) روانه بازار نشر کرد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از مشهد،، این کتاب مشتمل بر 16 برش از زندگانی رسول مکرم اسلام(ع) از دوران تولد تا وفات است که مخاطبان را با ابعاد مختلف سیره و دوران زندگی آن حضرت آشنا می کند.

دو ستاره، طلوع یک خورشید، در آغوش صحرا، نشان نور، پیمان مقدس، با یار آشنا، برگزیده و برانگیخته، یاوران سپیده، به شکوه کوه، پولاد دوران، در سایه تاک، کوچ، پیام مهر، آفتاب تابان،  برکه برکت‌ها و غم فراق عناوین داستان‌هایی کوتاه از زندگانی نبی مکرم اسلام(ص) است که در این کتاب به آن پرداخته شده است.

این اثر به قلم جواد نعیمی؛ نویسنده یک صد و بیست عنوان کتاب در حوزه کودک، نوجوان و بزرگسال و به سبکی روان و ادبی با بهره گیری از 10 منبع معتبر دینی در 128 صفحه و در قطع جیبی به رشته تحریر درآمده است.

یادآور می‌شود؛ کتاب قصه های زندگانی حضرت محمد(ص) پیش از این تحت عنوان «قصه‌هایی از زندگانی حضرت محمد(ص): بوی گل محمدی» توسط انتشارات مسجد جامع و مجتمع فرهنگی امام محمد باقر(ع) منتشر شده بود که پس از ویراستاری علمی- محتوایی این کتاب با عنوان قصه های زندگانی پیامبر(ص) توسط «به‌نشر» به زیور چاپ آراسته شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha