پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
دیدار امام و مدیر مرکز فرهنگ اسلامی فرانکفورت با آیت الله العظمی شبیری زنجانی

حوزه/ حجت الاسلام و المسلمین محمود خلیل زاده امام و مدیر مرکز فرهنگ اسلامی فرانکفورت و رئیس مجلس شیعیان آلمان در شهر مقدس قم با حضرت آیت اللّه شبیری زنجانی دیدارکرد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»، حضرت آیت اللّه شبیری زنجانی  در این دیدار ضمن قدردانی از رئیس مجلس شیعیان آلمان و دیگر برادران و خواهرانی که در این زمینه  فعالیت می کنند گفتند : فرمایشات شما برای ما بشارت بود.

ایشان با  ذکر خاطره ای از رنجها و مشقت های یک مسلمان افغانی که برای معرفی فرهنگ اسلامی به افغانستان رفته و به همین جرم در آنجا  به 16 سال حبس محکوم شده بود افزودند: زمانی در افغانستان شیعیان حق درس خواندن در مقاطع تحصیلی را نداشتند؛ اکنون که  انسان این گزارشات را می شنود  و از ارتقاء سطح اجتماعی شیعیان در اروپا آگاه می شود، حقیقتاً  یک نوع بشارت و بسیار باعث خوشحالی  است.

حجت الاسلام و المسلمین خلیل زاده نیز در این دیدار گزارش مفصلی از فعالیتهای شیعیان در کشور آلمان و مراکز اسلامی شیعی ارائه کرد.

وی ضمن اشاره به پدید آمدن بسترهای مناسب در غرب برای معرفی فرهنگ اسلام بر مبنای تعالیم ثقلین  گفت: اکنون مراکز  اسلامی شیعی متعددی تشکیل شده است و  تمام شیعیان از زبانها و نژادهای مختلف با انسجام و اتحاد هر چه بیشتر و همکاری ها ی نزدیک مراکز اسلامی شیعی با یکدیگر  گامهای مؤثری در جهت تحکیم باورهای دینی شیعیان مقیم آلمان و معرفی  شیعه به عنوان قرائت معقول و متعادل از اسلام برداشته اند. 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • ali IR ۱۱:۰۴ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۳
    0 0
    رییس جمهور ، شهردار ها:این پست و مقام یک امانت الهی است(هزینه های دولت، ارثیه هیچ مسوولی نیست و...) . او و بقیه کارکنان، خدمتگذار مردم هستند. باید مسوول مربوطه این را عملا ثابت کند. مردم هم ضمن اجرای وظایف دینی خود ، باید در تمام ساخت و سازها و افتتاح مکان های عمومی شرکت داشته و مراحل انجام آنرا نظاره کنند..... اشگال و اصلاح قانون را باید مجری قانون فورا به مجلس گزارش دهد .... اگر نکرد........