جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
 طرح ارتقایی

حوزه/ مسئول گروه تبلیغی سراج از اجرای طرح «محراب سبز» در اماکن گردشگری همدان خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در همدان، حجت الاسلام مهدی ارتقایی، ظهر امروز در نشست مبلغان گروه سراج که در دفتر نماینده ولی فقیه در استان همدان برگزار شد با اشاره به اهمیت تبلیغ در ماه مبارک رمضان، گفت: امر تبلیغ در ماه مبارک رمضان دارای ابعاد مختلف و زوایای گوناگونی است که باید به همه آنها توجه شود.

مسؤول گروه تبلیغی سراج همدان، در ادامه با اشاره به حضور مبلغان زبده در استان همدان خاطرنشان کرد: در سال جاری و ماه رمضان ۸۴ مبلع کارآمد برای اجرای برنامه تبلیغی در استان حضور دارند که از این تعداد ۵۰ نفر از حوزه علمیه قم به استان عزیمت کرده اند.

حجت الاسلام ارتقایی با اشاره به وظیفه خطیر تبلیغ در دنیای کنونی، یادآور شد: امروزه تبلیغ با گسترش فضای مجای و رسانه ها و بالارفتن سطح معلومات مخاطبان شکلی نو به خود گرفته است که باید بر همین منوال مبلغان نیز سطح دانایی خود را ارتقا دهند.

وی با اشاره به این که مبلغان گروه سراج برنامه هایی چون «محراب سبز» و «میهمانی معرفت» را در دستور کار خود قرار داده اند، ابراز داشت: برنامه اصلی در مساجد طرح «میهمانی معرفت» است که با ۲۲ مسجد شاخص استان رایزنی های لازم صورت گرفته است تا مبلغان در آن مساجد به انجام فعالیت های تبلیغی مشغول شوند.

مسؤول گروه تبلیغی سراج همدان با اشاره به اهیمت منبر و توجه به آن، گفت: یکی از مهمترین ابزارهای تبلیغی استفقاده از منابر و تبلیغ چهره به چهره است که در طرح «میهمانی معرفت» بر روی این مساله توجه شده و از افراد مجرب در سخنوری استفاده شده است.

حجت الاسلام ارتقایی با اشاره به طرح «میهمانی معرفت» گفت: هر مسجد سه سخنران شاخص را دعوت کرده است و این افراد در مساجد مختلف در گردش هستند.

وی در پایان گفت: یکی دیگر از مهمترین طرح ها، طرح «محراب سبز» است که سال گذشته در ۲۹ نقطه مهم گردشگری  شهر همدان برگزار شد و امسال دو نقطه دیگر نیز به آن افزوده شده است.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha