جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حرم امام خمینی(ره)

حوزه/ معاون فرهنگی و اجتماعی سپاه امام علی بن ابیطالب(ع) از اعزام حدود ۲۲ هزار نفر از مردم قم برای حضور در مرقد امام خمینی (ره) و بهره مندی از بیانات مقام معظم رهبری در سالگرد ارتحال پیر جماران خبر داد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»، سرهنگ پاسدار اکبر بختیاری ، پیش از ظهر امروز طی سخنانی در جلسه کمیته فرهنگی ستاد برگزاری مراسم سالگرد ارتحال امام (ره) در قم، با اشاره به مطلب فوق اظهار داشت: به لطف الهی هر ساله در چنین ایامی جمعیت کثیری از مردم اقصی نقاط کشور از جمله استان مقدس قم در حرم ملکوتی بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی حاضر شده و با آرمان های امام راحل و مقام معظم رهبری تجدید عهد و پیمان می کنند.

وی افزود: امسال به جهت مصادف شدن 14 خرداد با ماه مبارک رمضان ، برای نخستین بار ، شکل و شمایل برگزاری مراسم سالگرد و اعزام مردم متفاوت از سال های گذشته است و تا دو سال آینده نیز شیوه جدید برقرار خواهد بود.

بختیاری با اشاره به مشارکت استان های تهران، قم، اصفهان، مرکزی، سمنان و البرز در بحث اعزام مردم برای حضور در مراسم گفت: به ویژه از قم در حدود 22 هزار نفر اعزام می شوند که نسبت به سال های قبل ، افزایش قابل توجهی دارد، به طوری که عملاً بعد از تهران بزرگ، بیشترین جمعیت مربوط به استان قم می باشد.

وی با بیان این که همه ما وظیفه داریم که در هر چه باشکوهتر برگزار شدن مراسم سالگرد ارتحال امام (ره) تلاش کنیم، ابراز داشت: به لطف الهی برنامه های فرهنگی خوبی در بحث اعزام پیش بینی شده که با همکاری سپاه و بسیج و مشارکت دستگاه های استان اجرا می شود.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha