جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
کد خبر: 417054
۱۰ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۰
تصاویر/ مراسم بزرگداشت مرحوم آیت الله محمدی

حوزه/ در آستانه چهلمین روز درگذشت آیت الله محمدی؛ نماینده‌ سابق ولی فقیه و امام جمعه ایلام ویژه نامه ارتحال این عالم انقلابی بر روی پرتال دفتر تبلیغات اسلامی منتشر شد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»، آیت الله عبدالله محمدی "نماینده‌ سابق ولی فقیه و امام جمعه ایلام" بود که پس از عمری مجاهدت در راه ترویج احکام اسلام، در سن ۹۴ سالگی ، در تاریخ هشت اردیبهشت 1396 وفات نمود و پیکر پاک آن عالم پارسا پس از تشییع باشکوهو اقامه نماز تویط حضرت آیت الله مکارم شیرازی ، در حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه(س) دفن گردید.

 این ویژه نامه که با عنوان «عالم انقلابی» به صاحب امتیازی دفتر تبلیغات اسلامی و سردبیری محمدرضا قربان زاده منتشر شده است، نیم نگاهی به زندگی پربار حضرت آیت الله محمدی(ره) دارد.

 ارائه اخبار و تصاویر مراسم تشییع و ترحیم آن عالم وارسته، تبیین شخصیت و اندیشه های مرحوم آیت الله محمدی از منظر آیت الله مکارم شیرازی، شرح مجاهدت های این فقیه مجاهد، تصاویر دیدار آیت الله محمدی(ره) با رهبر معظم انقلاب در قم، تصویر گزارش ساواک درباره درخواست آیت الله محمدی(ره) برای کمک مالی به مردم لبنان از جمله مطالبی است که در ویژه نامه به چشم می خورد.

 تصویر سند اعتراض مردم خرمشهر به دستگیری آیت الله محمدی در سال 57 توسط ساواک، آخرین سخن آیت الله محمدی در کتاب خاطرات ایشان، معرفی آثار چاپ شده از آیت الله محمدی(ره) و کتب در دست انتشار، تصاویر فعالیت های فرهنگی مذهبی آن عالم وارسته و حضور در جبهه های دوران دفاع مقدس و متن پیام تسلیت مراجع معظم، علما، شخصیت ها و مراکز حوزوی بمناسبت ارتحال حضرت آیت الله محمدی(ره) از دیگر مطالب این ویژه نامه است.

 لازم به ذکر است، چهلمین روز درگذشت آیت الله محمدی(ره) روز پنج شنبه 11 خردادماه 96، از ساعت 18:30 الی 20 در قم، خیابان شهدا، دفتر مقام معظم رهبری(مدظله العالی) برگزار خواهد شد.

 علاقه مندان جهت دریافت فایل pdf این ویژه نامه می توانند به نشانی www.dte.ir مراجعه نمایند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha