شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
حجت الاسلام عبادی

حوزه/ حجت الاسلام و المسلمین عبادی با بیان این که گاها شنیده می شود که نیروهای انقلاب، حزب الله و سپاه را برخی ها تندرو می نامند، گفت: سپاه و نیروهای مسلح بر بیعت خود با ولایت، محکم و مردانه ایستاده اند و پاسخ داعشی ها را طوری دادند که تن اسرائیل، آمریکا و سعودی‌ها را لرزاند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری«حوزه» در بیرجند، حجت الاسلام و المسلمین سید علیرضا عبادی صبح امروز(اول تیرماه) در دیدار با جمعی از کارکنان و مسئولان ادارات تابعه قوه قضائيه خراسان جنوبي، ضمن گرامیداشت هفته قوه قضائیه و یاد و خاطره شهید بهشتی و یاران ایشان، گفت: تمام پیامبران(ص) برای اجرای عدالت آمدند و در این راه مشقت های زیادی را متحمل شدند.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان اینکه اساس تفکر و اندیشه انسان بر احساسات اصیل و محبت است، لذا همه موجودات را باید دوست داشت، گفت: ظلم و ستمی که در دنیا صورت می گیرد نتیجه بی عدالتی ها است.

وی با بیان این که از 8 میلیارد جمعیت کره زمین تنها یک درصد آنها صاحب 99 درصد ثروت هستند و اشرافی زندگی می کنند، افزود: اینها چون حق دیگران را ضایع کرده اند، به این ثروت رسیدند و نتیجه این بی عدالتی، وحشی گری هایی می شود که امروز در دنیا شاهد آن هستیم.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان این که راه عدل وسیع ترین راه است، گفت: باید مدیریت ها براساس اجرای عدالت باشد و جلوی کسانی را که انگیزه تصدی دارند گرفته شود.

حجت الاسلام و المسلمین عبادی با اشاره به اینکه در مکتب انبیاء تمام تلاش این است که بشر سر عدل بیاید و اگر این طور شد همه مشکلات حل خواهد شد، گفت: پیامبر گرامی اسلام(ص) برای اجرای عدالت بسیار خود را به مشقت انداخت و از طرفی هم برای مردم دعا می‌کرد.

وی تصریح کرد: آنچه که به صورت جهاد، امر به معروف و نهی از منکر و مسائل قضایی و حقوقی مطرح است، مانند جراحی است که با هدف محبت و بهبودی صورت می گیرد.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با اشاره به کارشکنی دشمنان اسلام از همان ابتدا برای جلوگیری از اجرای عدالت، گفت: برخی از عناصر مستکبرگفتند که اگر می دانستیم معاویه چه شکلی است حتما مجسمه او را بر سر چهارراه ها در اروپا می زدیم؛ چراکه اگر جلوی حضرت علی(ع) گرفته نمی شد، تمام دنیا مسلمان می‌شدند.

وی در ادامه با بیان اینکه شهدای 7 تیر ماه قربانی اجرای عدالت شدند، گفت: دشمنان هر کجا احساس کردند که عدالتی خواست صورت گیرد با آن مقابله کردند، نمونه آن 17 هزار شهید ترور در دهه شصت و حمله صدام به ایران اسلامی است که در مبارزه با شکل گیری عدالت بود.

حجت الاسلام و المسلمین عبادی با بیان این که گاها شنیده می شود که نیروهای انقلاب، حزب الله و سپاه را برخی ها تندرو می نامند، گفت: سپاه و نیروهای مسلح بر بیعت خود با ولایت محکم و مردانه ایستاده اند و پاسخ داعشی ها را طوری دادند که تن اسرائیل، آمریکا و سعودی‌ها را لرزاند.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با اشاره به در پیش بودن راهپیمایی روز قدس، افزود: فردا حضور مردم در راهپیمایی روز قدس باشکوه تر از سال های قبل خواهد بود، چرا که بعضی ها بعد از جنایات اخیر تروریستی بیدار شده اند.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha