سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۳ شوال ۱۴۴۵ | Apr 23, 2024
حجت الاسلام والمسلمین فیروزی

حوزه/ استاد حوزه علمیه قزوین گفت:عید فطر به قشر خاصی اختصاص ندارد و تمام طبقات جامعه در صف بندگی، نماز عید فطر را با شکوه بسیار به جا آورده و دل های پاک شده در ماه رمضان را آماده دریافت پندهای اخلاقی می‌سازند.

حجت الاسلام والمسلمین هاشم فیروزی، در گفتگوبا خبرنگار خبرگزاری حوزه در قزوین گفت: عید سعید فطر عید سربلندی وسرافرازی بندگان خالص شده و رهیده از گناه ونجات یافته از دام شیطان است.

استاد حوزه علمیه قزوین  با بیان این که عید فطر، عید پاکی از گناهان و آلودگی هاست و در این روز عباد الرحمن پاداش قبولی در امتحان و ابتلاء الهی را دریافت می‌کنند، ادامه داد: در روز عید فطر عفو و بخشش خداوند مضاعف می‌گردد.

وی، نماز عید فطر را نماد وحدت و یکپارچگی مسلمانان دانست و افزود: در عید فطر، مسلمانان خدا را شکر می کنند که یکی از بزرگ ترین کلاس های تربیتی اسلام را در یک ماه گذرانده، و از درس های مختلف آن، به اندازه استعداد و آمادگی خویش استفاده کرده اند.

حجت الاسلام والمسلمین فیروزی در پایان  گفت: عید فطر به قشر خاصی اختصاص ندارد و تمام طبقات جامعه در صف بندگی، نماز عید فطر را با شکوه بسیار به جا آورده و دل های پاک شده در ماه رمضان را آماده دریافت پندهای اخلاقی می‌سازند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha