سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۳ شوال ۱۴۴۵ | Apr 23, 2024
علی شلاح

رئیس شبکه رسانه‌ای عراق، مهم‌ترین پیروزی‌های این کشور را همبستگی مردم آن دانست و گفت: این همبستگی و اتحاد سبب شد که دشمنان اسلام نتوانند به مقاصد شیطانی خود دست یابند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از مشهد، علی شلاح، شب گذشته در آیین افتتاحیه هفتمین بازار فیلم اسلامی در حرم مطهر رضوی گفت: تکفیر و مستکبران بنا دارند تا دین را متلاشی و نابود کنند و در بمب گذاری و وقایع این چنینی هدفی جز برهم زدن آرامش و وحدت مردم این کشور ندارند. البته خوشبختانه آنان تا کنون با وجود همبستگی مردم عراق نتوانسته اند به اهداف شوم خود دست یابند.

رئیس شبکه رسانه ای عراق با بیان این که امروز کشور عراق با مقاومت از وضعیتی تاریک و سیاه خارج شده است، تصریح کرد: خوشبختانه تروریست ها با مقاومت و ایستادگی مردم، نمی توانند بر عراق مسلط شوند و این بزرگترین دستاورد محور مقاومت است که از این جهت به مردم عراق تبریک می گویم. 

وی با بیان این که رسانه ها باید تصویر حقیقی و شایسته ای از هفتمین بازار فیلم اسلامی به دنیا نمایش دهند، بیان کرد: با توجه به برگزاری این بازار در مشهد در سال 2017 میلادی که به عنوان پایتخت فرهنگی جهان اسلام برگزیده شده است، همه رسانه ها باید برای ارائه و انعکاس تصویری حقیقی و متفاوت از آن تلاش کنند. 

شلاح به دستاورد این همایش نیز اشاره و خاطر نشان کرد: بسیاری از افراد در تلاش هستند تا تصویر نادرستی از ایران و جهان اسلام ارائه دهند که در این میان دستاوردهای بازار فیلم کشورهای اسلامی می تواند موجب وحدت و همگرایی بیشتر شود.

انتهای پیام/313/25

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha