جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
حجت الاسلام و المسلمین عبادی نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی

حوزه/ نماینده ولی‌فقیه در خراسان جنوبی با اشاره به این که برخی به جای ظاهر شدن در جبهه حق، با سکوت خود به دشمن خدمت می کنند، تصریح کرد: هر فردی که نسبت به جنایات دشمنان بی تفاوت باشد و یا دست دوستی به سوی دشمن دراز کند، باید در خود تجدید نظر کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در بیرجند، حجت الاسلام و المسلمین سیدعلیرضا عبادی،  امروز(14 تیرماه) در جمع خانواده‌های تکاوران تیپ سپاه انصارالرضا(علیه السلام) استان با اشاره به این که دفاع از مرزهای کشور نوعی عبادت است، گفت: رزمندگان دوران دفاع مقدس و نیز افرادی که از مرزهای کشور دفاع می کنند، با مجاهدت های خود انقلاب را بر بال ملائکه نشاندند و آثار و برکات آن رزو به روز ظاهرتر می شود.

وی با اشاره به این که برخی به جای ظاهر شدن در جبهه حق، با سکوت خود به دشمن خدمت می کنند، تصریح کرد: هر فردی که نسبت به جنایات دشمنان بی تفاوت باشد و یا دست دوستی به سوی دشمن دراز کند، باید در خود تجدید نظر کند.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی بر ضرورت عدالت و حق خواهی تاکید کرد و ادامه داد: افرادی در عالم هستند که مسلمان و یا شیعه نیستند، اما به دلیل روحیه عدالت خواهی، حتی در راهپیمایی اربعین نیز حضور پیدا می کنند.

حجت الاسلام و المسلمین عبادی با اشاره به این که همه کسانی که به هر نحوی در دو جبهه ظلم و حق موثرند، در ثواب و یا گناه آنان شریک اند، گفت: آن پیرزنی که در حد توان خود نیمه شب بلند می شود و نماز می خواند و برای پیروزی رزمندگان یمنی دعا می کند، در ثواب کار آنها شریک است.

وی با اشاره به جنایات استکبار جهانی علیه مظلومان عالم، گفت: دفاع از مظلوم، وظیفه دینی هر مسلمانی است و  جمهوری اسلامی نیز براساس همین دیدگاه به دفاع از مظلومان سوریه، فلسطین، یمن، و ... می پردازد.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha