دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
مبلغه

حوزه/ معاون فرهنگی حوزه علمیه خواهران اصفهان از برگزاری دوره توجیهی آموزشی ویژه طلاب خواهر در راستای تربیت و توانمند سازی کارشناسان مذهبی خبر داد.

 به گزارش خبرگزاری«حوزه» از اصفهان، صدیقه بهشتی، معاون فرهنگی ـ تبلیغی مدیریت حوزه علمیه خواهران استان اصفهان، صبح امروز از برگزاری دوره توجیهی آموزشی ویژه طلاب خواهر در راستای تربیت و توانمند سازی کارشناسان مذهبی خبر داد.

وی افزود: مدیریت حوزه علمیه خواهران استان اصفهان با همکاری کمیته امداد امام خمینی (ره) دوره توجیهی ـ  آموزشی تربیت کارشناس مذهبی با حضور 100 نفر از اساتید، دانش آموختگان و مبلغان 96 برگزار می کند.

معاون فرهنگی حوزه علمیه خواهران اصفهان، هدف ازبرگزاری این دوره را توانمند سازی کارشناسان مذهبی در راستای همکاری مشترک با کمیته امداد در خصوص ارائه خدمات فرهنگی، تبلیغی و مشاوره ایی به خانواده های تحت پوشش کمیته امداد توسط طلاب خواهر عنوان کرد.

بهشتی ادامه داد: در این دوره  دو روزه به مبلغان روش پاسخگویی به احکام و شبهات اعتقادی و ارائه راهکارهای مشاوره عمومی و آسیب شناسی اقشار آسیب پذیر و راهکارهای آن توسط اساتید مجرب در روزهای یکشنبه و دوشنبه 18و19 تیر ماه 96 به صورت فشرده آموزش داده خواهد شد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: با توجه به ظرفیت عظیم حوزه های علمیه خواهران در خصوص اعتلای فرهنگ ناب اسلامی و جامعه اسلامی خصوصا بانوان و خانواده­ها امید است با برگزاری این دوره و همکاری مشترک با ادارات کمیته امداد امام خمینی ره از این ظرفیت­ها به بهترین نحو استفاده گردد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha