چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
دهه کرامت

حوزه / معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی استان یزد بر استفاده از ظرفیت تشکل های دینی در جشن های دهه کرامت برای معرفی و تبیین سیره و زندگانی اهل بیت(ع) تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از یزد؛ معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی استان یزد صبح امروز در چهل و چهارمین جلسه ستاد ساماندهی شئون فرهنگی در مناسبت های مذهبی که در محل سالن جلسات اداره کل تبلیغات اسلامی استان برگزار شد، ضمن خیرمقدم به حضار و گرامیداشت ایام گفت: درماه مبارک رمضان جلوه های زیبایی را چه از سوی مردم چه از سوی خیرین و تشکل های مذهبی استان یزد شاهد بودیم.

حجت‌الاسلام علی کارگر افزود: حضور در مساجد، شب های قدر، نمازهای جماعت و افطاری دادن ها و از جمله تصاویر زیبایی بود که در این ماه مبارک در نقاط مختلف شهر قابل مشاهده بود.

وی همچنین با اشاره به فرارسیدن دهه کرامت ، خاطر نشان کرد: دهه کرامت دهه شادی است که باید از این فرصت استفاده کرد و با شناسایی خیرین در جهت بزرگداشت هرچه بهتر این دهه تلاش کرد.

معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی استان یزد به ظرفیت خوب تشکل ها دینی و فعالیت های آن ها در مناسبت های مختلف ملی و مذهبی اشاره و اضافه کرد: تشکل ها با تکیه بر ظرفیت های خود در بزرگداشت دهه کرامت اهتمام جدی داشته باشند.

حجت‌الاسلام علی کارگر ابراز داشت: تشکل های دینی با استفاده از خیرین برنامه هایی اجرا کنند که علاوه بر جشن و سرور ، اهل بیت علیهم السلام را معرفی کنند.

وی به نقش مهم سیستم های چند رسانه ای در این امر اشاره کرد و اظهار داشت: امروزه با پیشرفت علم و تکنولوژی می توان با استفاده از کلیپ، فیلم کوتاه، مستند، داستانی از زندگانی و سیره اهل بیت(ع) و ... تاثیرات مثبت بسیاری را در معرفی زندگی نامه و شخصیت آن بزرگان ایفا کرد و اینکه بایستی از این ظرفیت در این مسیر استفاده کرد.

انتهای پیام/313/23

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha