پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
 حجت الاسلام مجتبی قائد امینی-مشاور استاندار قزوین در امور روحانیون

حوزه/ مشاور استاندار قزوین در امور روحانیون، امنیت و وحدت امروز را بر آمده از خون شهدا دانست و گفت: دشمنان با حربه‌های گوناگون سعی در از بین بردن اسلام و اندیشه‌های ناب محمدی (ص) دارند و دلیل ناکامی آن‌ها، در قدرت نفوذ ولایت، وحدت و بصیرت است.

حجت الاسلام مجتبی قائد امینی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در قزوین، به رمز موفقیت ملت ایران در برابر توطئه های دشمنان اشاره کرد و گفت: هرگاه دشمنان توانسته‌اند در این وحدت خللی وارد کرده و یا با فتنه‌انگیزی طیفی از مسلمانان را از بصیرت بر امور و فهم حقیقت بازدارند، زندگی اجتماعی، سیاسی و فرهنگی مسلمانان دستخوش ناملایمات بسیاری شده است.

مشاور استاندار قزوین در امور روحانیون افزود: یکی از آثار وحدت، پیروزی انقلاب اسلامی است که مردم با صرف فعل خواستن، توانستند دست طاغوتیان و کشورهای سلطه‌گر را از کشور عزیزمان کوتاه کنند.

وی ادامه داد: با نگاه به ضرورت و اهمیت وحدت بین اقشار مختلف جامعه، نتیجه می‌گیریم تا وحدت و یکپارچگی بین آحاد مختلف مردم وجود دارد، دشمنان با هیچ نیرنگی نمی‌توانند به خواسته‌های شوم خود برسند و هرگاه بذر نفاق و جدایی در درون جامعه کاشته شود، بین مردم اختلاف‌نظرها به تغییر دیدها بدل شده، اینجاست که راه برای نفوذ دشمنان باز می‌شود.

حجت الاسلام قائد امینی تصریح کرد: تبعیت محض از فرامین مقام معظم رهبری و انسجام مردم و مسئولان، تنها راهکار اساسی برای مقابله با ترفندهای دشمنان بوده و در حال حاضر با درایت رهبری معظم انقلاب، موج ولایت پذیری تا قلب آمریکا هم نفوذ کرده است.

وی اظهار کرد: رهبر معظم انقلاب همیشه مردم و مسئولین را به وحدت و دوری از اختلاف توصیه کرده اند که باید تلاش نماییم همیشه حول محور ولایت فقیه، برای پیشرفت وآبادانی این خاک بر آمده از خون شهدا، اقدام نماییم.

حجت الاسلام قائد امینی با بیان این که تاکید قرآن کریم بر وحدت است، گفت: کلام نورانی قرآن الهام بخش وحدت است و همواره تاکید آیات قرآن بر امت واحده، این بوده که دشمنان در جهت تفرقه افکنی و اختلاف بر نتابند.

مشاور استاندار قزوین در امور روحانیون خاطرنشان کرد: امنیت و آسایش امروز ثمره خون شهدا و ایثارگران است و این وظیفه را به ما دادند تا از وحدت و امنیت پاسداری کنیم؛ چرا که وظیفه ما نگهداری وحدت است و باید تلاش کنیم با تشریح دین مبین اسلام که همان اجرای عدالت و برابری است؛ امنیت پایدار و وحدت را زنده نگه داریم

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha