جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
سالروز ورود آزادگان عزیز به میهن اسلامی

حوزه/ نماینده محترم ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد به مناسبت بیست وششم مردادماه، سالروز ورود آزادگان عزیز به میهن اسلامی پیامی صادر کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از یزد، آیت الله محمدرضا ناصری یزدی نماینده محترم ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد به مناسبت بیست وششم مردادماه، سالروز ورود آزادگان عزیز به میهن اسلامی پیامی صادر کرد که متن پیام به شرح زیر است:

بیست وششم مردادماه سالروز ورود آزادگان عزیز به میهن اسلامی گرامی را می داریم و به اُسرای ارجمندی که با تأسی از خواهر با وفای حضرت ابا عبدالله الحسین علیه السلام زینب کبری سلام الله علیها پیام استقامت و وفاداری به ولایت را به جهانیان ابلاغ نمودند سلام و درود می فرستم.

عزیزانی که در زندانهای بعثیون همه ناملایمات و شکنجه ها را تحمل نموده و علی رغم وعده های کاذب دنیایی دست از مرام و مسلک امام خمینی(ره) و مراد و مرشدشان برنداشتند و از خود الگویی ساختند که امروزه بسیاری از جوانان متعهد در کشور عراق و ایران با ایمان بالای خود در برابر دشمنان شیعه با تمام توان می ایستند و دشمن را وادار به تعظیم در برابر این اراده پولادین می نمایند.

قصه اسرای جنگ تحمیلی چیزی نیست که با یک مطلب و یک مقاله و داستان بشود ادا نمود. حکایات آنان را باید اهل هنر وادب به رشته تحریر و تصویر درآورند و به آیندگان و جوانانی که جنگ تحمیلی را درک نکرده اند به خوبی نشان دهند.

خداوند اجر عظیم خود را نثار این فداکاران و جان نثاران نماید و در بهشت پاداش ابدی عنایت فرماید.                                                 

«سايه مقام معظم رهبری مستدام باد»

ومن الله التوفیق

محمد رضا ناصری

نماينده ولی فقيه در استان و امام جمعه يزد

 

انتهای پیام/313/23

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha