شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
نشست مسئولان مدرسه علمیه زهرای اطهر(س) و ارتباطات رسانه و هنر معاونت فرهنگی سپاه ایلام

حوزه/ در نشست مسئولان مدرسه علمیه زهرای اطهر(س) و ارتباطات رسانه و هنر معاونت فرهنگی سپاه ایلام، راه های جذب خانواده به برنامه های فرهنگی بررسی شد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از ایلام، سیده فاطمه موسوی مقدم، در نشستی با مسئول ارتباطات رسانه و هنر معاونت فرهنگی سپاه ناحیه ایلام، در مدیر مدرسه علمیه فاطمه زهرای اطهر(س)، ضمن گزارشی از فعالیت های فرهنگی، پژوهشی و آموزشی این مدرسه گفت: مدرسه علمیه خواهران ایلام یکی از مدارس موفق و فعال در سطح کشور در بخش های مختلف فرهنگی، پژوهشی و آموزشی است،

مدیر مدرسه علمیه فاطمه زهرای اطهر(س) افزود:  این مدرسه دارای مبلغین  فعال در سطح استان و حتی در سطح کشور می باشد که دارای فعالیت های مستمر و گسترده درسطح مدارس، پایگاه ها، خوابگاه دانشجویان دختر، مساجد و... جهت پاسخ گویی به مسائل شرعی، شبهات و مشاوره می باشند.

 وی افزود: مدرسه فاطمه زهرای اطهر(س) نشست های متعددی با قرارگاه خاتم الاوصیاء(ص) در زمینه اعزام مبلغ به سطح شهرستان  و قرارگاه جهادی امام رضا(ع) در زمینه های مختلفی  از جمله اعزام مبلغ به مناطق محروم استان  مثل شهرستانهای دره شهر و دهلران داشته است.

در ادامه این نشست، نظری مسئول ارتباطات رسانه و هنر معاونت فرهنگی سپاه ناحیه ایلام اظهار کرد: کار در مساجد و فضای باز محدود است و متاسفانه جوابگو نیست و در این زمینه کار فرهنگی اساسی انجام نداده ایم، لذا باید در اجتماعاتی که مردم حضور دارند مخصوصا پارک ها که آسیب های فراوانی دارند، باید کار فرهنگی انجام داد، هر چند که بودجه های چندانی هم برای کار فرهنگی  تخصیص داده نمی شود ..

وی افزود: هدف ما در زمینه فرهنگی باید جذب کردن افراد به سمت و سوی مسائل دینی و شرعی باشد و باید چنان زمینه را برای کارهای فرهنگی مهیا کنیم که خود افراد مشتاق به حضور در فعالیت های فرهنگی که به صورت باز یا مراسماتی برگزار می شود،  باشند.

مسئول ارتباطات رسانه و هنر معاونت فرهنگی سپاه ناحیه ایلام در پایان گفت: در زمینه هزینه فرهنگی همه ادارات و نهادها مشکلات فراوانی دارند، و باید در حد توان از بودجه فرهنگی برای فعالیت های فرهنگی در سطح شهر استفاده شود که نتیجه کار هم باید رضایت بخش و هدفمند باشد.

در پایان جلسه، راهکارها و پیشنهادات در زمینه اجرای هر چه بیشتر و بهتر فعالیت های فرهنگی و جذب خانواده ها و شرکت آنها در برنامه های فرهنگی بررسی شد.

 

انتهای پیام

 

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha