شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
خبر گزاری حوزه

اولین دوره مقدماتی کارگاه آموزشی مهارت‌های ارتباطی با رویکرد تربیتی در فرآیند تدریس، ویژه استادان و مدرسان جامعه الزهرا(س) برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری حوزه،عبدالعلی براتی مسئول آموزش و پژوهش اداره کل تبلیغات اسلامی استان قم اظهار کرد: این دوره آموزشی با برگزاری 5 جلسه گفتمان دینی برگزار شد.

وی شیوه‌های جذب مخاطب در آموزش و تبلیغ، روش‌ها و فنون موثر در آموزش و تربیت، هنر بیان در ارتباط موثر، تکنولوژی آموزشی و بهره گیری از ابزار نوین آموزشی، ارتباط شناسی، ارتباط موثر، تفکر انتقادی و اخلاق تدریس را از موضوعات این دوره آموزشی ذکر کرد.

براتی، آموزش حضوری، غیرحضوری و پژوهش محور را از ویژگی‌های این دوره آموزشی بیان کرد و افزود: این دوره شامل 20 ساعت حضوری، 10 ساعت غیرحضوری و 20 ساعت کار پژوهش است.

وی اعطای گواهینامه پایان دوره، اولویت تدریس در نیمسال آینده و اولویت در اعزام‌های دانش آموزی و دانشجویی و تدریس در مراکز آموزشی از سوی اداره کل تبلیغات اسلامی را از دیگر امتیازات این دوره آموزشی ذکر کرد.

بر اساس اعلام روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان قم، مسئول آموزش و پژوهش این  اداره کل ، استقبال از این دوره آموزشی را مطلوب ارزیابی کرد و افزود: تعدادی از جلسات گفتمان دینی در اداره کل تبلیغات اسلامی و تعدادی در جامعه الزهرا(س) به صورت کارگاهی برگزار شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha