دوشنبه ۲۸ خرداد ۱۴۰۳ |۱۰ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 17, 2024
حجت الاسلام حسین ذوالفقاری - نمایندگی ولی‌فقیه در دانشگاه سمنان

حوزه/ مسؤول نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه سمنان، تولید علم دینی را نیاز جامعه دانست و گفت: در جامعه امروز اگر مردم آن جامعه سهمی از تولید علم و دانش نداشته باشند نمی‌توانند به توفیق، رشد، ترقی، توسعه و پیشرفت چندانی دست پیدا کنند.

حجت‌الاسلام‌ حسین ذوالفقاری لقب در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در سمنان، با اشاره به اهمیت جایگاه علم و دانش اظهار داشت: جایگاه علم و دانش در دین اسلام بسیار موردتوجه قرارگرفته است.

مسؤول نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه سمنان تصریح کرد: آیات و روایات و احادیث متعددی در راستای اهمیت جایگاه علم و دانش وجود دارد که این مسأله نشان‌دهنده اهمیت جایگاه علم و دانش است.

وی با بیان اینکه توسعه و پیشرفت هر جامعه‌ای در گرو تولید علم و دانش است، افزود: در جامعه امروز اگر مردم آن جامعه سهمی از تولید علم و دانش نداشته باشند نمی‌توانند به توفیق، رشد، ترقی، توسعه و پیشرفت چندانی دست پیدا کنند و رشد، توسعه و پیشرفت و ترقی هر جامعه‌ای در گرو تولید علم و دانش است.

حجت‌الاسلام‌ ذوالفقاری لقب با اشاره به اینکه برای رشد، توسعه و پیشرفت یک جامعه باید استفاده از تمامی ظرفیت‌ها در آن جامعه را برای تولیدات علم و دانش افزایش دهیم، خاطرنشان کرد: انحراف و ناآگاهی و به بیراهه رفتن در جامعه نشأت گرفته از جهل است و توسعه و پیشرفت و ترقی هر جامعه‌ای به میزان علم و دانش آن جامعه وابسته است.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha