چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
مرحوم شالی

حوزه/ مدیر کل صدا وسیمای مرکز قزوین گفت: : رادیو قزوین گوشه‌هایی از زندگی آیت‌الله سید‌حسن موسوی شالی را در نمایش «سید شال» بازگو می‌کند.

مهندس ابوالفضل معصومی فر صبح امروز در بازدید از نمایش سید شال در رادیو قزوین، در گفت و گو با خبرنگارخبرگزاری حوزه در قزوین، گفت: این نمایش با هدف تبیین ویژگی های شخصیتی آیت الله سید حسن موسوی شالی، اقدامات ایشان در طول حیات با برکتشان و همچنین نقش مبارزاتی ایشان در پیروزی انقلاب اسلامی در رادیو قزوین تولید و پخش خواهد شد.

وی افزود: نمایش رادیویی «سید شال» در ۳ فصل تولید می شود که فصل اول تولد آیت الله سید حسن موسوی شالی تا اقامت در نجف و اتمام تحصیلات ایشان را در بر می‌گیرد.

مدیر کل صدا وسیمای مرکز قزوین ادامه داد: این نمایش رادیویی در خلال بخش های خود به نقش آیت الله سید حسن موسوی شالی در امر به معروف و نهی از منکر مردم، اقدامات ایشان در امور عام‌المنفعه و همچنین مبارزات ایشان با رژیم طاغوت و نقش وی در دفاع مقدس و نمایندگی مردم در مجلس خبرگان رهبری هم اشاره دارد.

یادآوری می شود، مرحوم آیت الله سید حسن موسوی شالی در طول حیات با برکتش زندگی جهادی و مبارزاتی علیه رژیم طاغوت داشت که با پیروزی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس نقش بسزایی در جبهه های حق علیه باطل ایفا کرد؛ و  این عالم فرزانه  پس از مدتی به عنوان نماینده ولی فقیه در تاکستان منصوب و از سوی مردم هم به عنوان نماینده خبرگان رهبری انتخاب شد وسرانجام این عالم برجسته پس از سال ها مجاهدت و تزکیه در سال ۱۳۸۵ در سن ۸۹ سالگی دارفانی را وداع گفت.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha