پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
روحانیت و دفاع مقدس

حوزه/ شب خاطره دفاع مقدس به مناسبت سی و هفتمین سالگرد دفاع مقدس و به یاد رجعت پیکر مطهر شهید جنگجو به میهن اسلامی بعد از ۳۴ سال، با حضور نماینده ولی فقیه در استان برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از تبریز، سومین شب خاطره دفاع مقدس به مناسبت سی و هفتمین سالگرد دفاع مقدس و به یاد رجعت پیکر مطهر شهید حسن جنگجو به میهن اسلامی بعد از ۳۴ سال، با حضور حجت الاسلام والمسلمین سیدمحمدعلی آل هاشم، نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی و امام جمعه تبریز برگزار می شود.

این مراسم، روز چهار شنبه ۲۹ شهریور ماه در محل سالن شهید شفیع زاده اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان برگزار می شود.

این برنامه با مشارکت نهادهای فرهنگی و با حضور رزمندگان، ایثارگران، خانواده های معظم شهدا، یادگاران و آزادگان هشت سال دفاع مقدس، مسئولان و عموم مردم برگزار خواهد شد.

در سومین برنامه شب خاطره، ۶ تن از رزمندگان استان که در دوران دفاع مقدس حضور داشتند به ذکر خاطره ای از آن ایام خواهند پرداخت.

شب خاطره دفاع مقدس به همت دفتر فرهنگ و مطالعات پایداری حوزه هنری استان آذربایجان شرقی و با همکاری بنیاد حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس استان و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی برگزار می شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha