جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
وزیر کشور

حوزه/ نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: حل مشکلات مادی و معنوی مردم و رسیدن به اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران مورد انتظار همه از مسئولان است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در بیرجند، حجت الاسلام و المسلمین سید علیرضا عبادی، امروز در دیدار با وزیر کشور با بیان اینکه دولت و مسئولین به خصوص نیروهای اجرایی باید کار خود را به درستی و جمعی انجام دهند، گفت: حل مشکلات مادی و معنوی مردم و رسیدن به اهداف نظام مورد انتظار همه از مسئولان است.

رئیس شورای حوزه علمیه خراسان جنوبی با اشاره به اینکه حرف اول را در هر کشوری مدیریت قوی می‌زند، گفت: این موضوع در طول تاریخ کشورهای مختلف ثابت شده است.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی  افزود: تاریخ نشان می‌دهد برخی از کشورها با وجود اینکه از نظر مادی خیلی قوی نبودند، اما چون مدیریت قوی داشتند موفق بودند، برخی کشورها نیز با وجود داشتن خیلی منابع اما به دلیل مدیریت ضعیف چیزی ندارند.

حجت الاسلام و المسلمین عبادی با بیان اینکه مردم خراسان جنوبی دارای منش و فرهنگی خوب و دارای سوابق ای درخشان هستند گفت: اگر مردم از مسئولان برخورد عادلانه و حساب شده ببینند، قطعا در همکاری با آنها کم نخواهند گذاشت.

وی با اشاره به مشکلات خراسان جنوبی، گفت: برخی از روستاهای این استان در مناطق مرزی به دلیل خشکسالی در حال مهاجرت هستند، که دولت برای جلوگیری از این موضوع صنایع دستی را در روستاها فعال کنند.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی اضافه کرد: در حال حاضر حدود 500 روستای استان با تانکر آبرسانی سیار می شوند و مردم برای آب خوردن خود مشکل دارند.

حجت الاسلام و المسلمین عبادی با بیان اینکه امید است با استاندار جدید خبرهای خوشی از پیشرفت های مختلف در استان بشنویم، اظهارداشت: وظیفه مسئولان است که برای حل مشکلات مردم تلاش کنند.

انتهای خبر//

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha