چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
 آیت الله اعرافی

حوزه مدیر حوزه های علمیه، امروز با حضور در محل پروژه ساختمان جدید جامعه آل البیت(علیهم السلام)، در جریان جزئیات و میزان پیشرفت این پروژه قرار گرفت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه»، آیت الله اعرافی در حاشیه بازدید، با ابراز خرسندی از پیشرفت این بنای حوزوی، از همه دست اندرکاران، مهندسان، کارگران و خیرینی که در تحقق این پروژه سهیم هستند، تقدیر و تشکر نمود.

مدیر حوزه های علمیه، با تشکر از زحمات مسئولان جامعه آل البیت(علیهم السلام)، به ویژه شیخ البخشی، اظهار امیدواری کرد این محل به مشعلی برای هدایت و پایگاهی برای دانش افروزی اسلامی در عالم مبدل گردد.

وی با اشاره به حضور طلاب علوم دینی از سراسر عالم در شهر مقدس قم، تصریح کرد: به برکت انقلاب اسلامی ایران، شعاع معارف اهل بیت(علیهم السلام) در عالم تابیده است و یکی از نهادهای بسیار مهم در این زمینه، جامعه آل البیت(علیهم السلام) است که جامعه المصطفی العالمیه نیز به آن افتخار می نماید.

رئیس جامعه المصطفی ادامه داد: تا کنون بیش از صدها طلبه در جامعه آل البیت(علیهم السلام) پرورش یافته اند و انشالله این بنا نیز در آینده نزدیک، جایگاهی برای پذیرش و پرورش طلاب علوم و معارف اهل بیت(علیهم السلام) از سراسر عالم خواهد بود.

آیت الله اعرافی با اظهار امیدواری نسبت به راه اندازی این بنا در آینده ای نزدیک، خاطرنشان ساخت: ما امیدواریم از این مرکز، علمای بزرگ؛ شخصیت های متعالی و چهره های ارزشمندی برخیزند و در عالم اثرگذار باشند

انتهای خبر 313/12

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha