جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
مجموعه نماهنگ از آوینی بشنو

حوزه/ حجت‌الاسلام امینی موحد گفت: مجموعه نماهنگ «از آوینی بشنو» بر اساس کتاب فتح خون شهید سید مرتضی آوینی، با هدف درآمیختن روح مخاطبان با مضامین بلند قیام اباعبدالله الحسین(ع) تولید شده است.

حجت‌الاسلام میلاد امینی موحد، از فعالان فرهنگی استان خوزستان، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، از تولید مجموعه نماهنگ «از آوینی بشنو» ویژه دهه نخست محرم الحرام، خبرداد و اظهارداشت: این مجموعه از سوی شبکه رسانه‌ای صف، وابسته به مرکز جهادی عصر ظهور اهواز تولید و منتشر شده است.

وی، با اشاره به اهداف تولید این مجموعه نماهنگ، گفت: «از آوینی بشنو» بر اساس کتاب فتح خون شهید سید مرتضی آوینی، با هدف درآمیختن روح مخاطبان با مضامین بلند قیام اباعبدالله الحسین(ع) تولید شده است.

کارگردان مجموعه نماهنگ «از آوینی بشنو»، در ادامه افزود: در هر قسمت از این مجموعه نماهنگ، بخشی از کتاب فاخر فتح خون توسط یکی از گویندگان مطرح تلویزیونی قرائت می‌شود.

حجت‌الاسلام امینی موحد، با اشاره به پخش سراسری این مجموعه نماهنگ، اظهارداشت: «از آوینی بشنو» همزمان با ایام عزاداری حضرت اباعبدالله الحسین(ع) در ماه محرم، از شبکه‌های مختلف سیما پخش خواهد شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha