شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
امام جمعه کاشمر

حوزه/ امام جمعه کاشمر ایجاد فضای مجازی ناامن و تحرکات فتنه‌گران داخلی را ره آورد دسیسه‌ها و نقشه‌های شوم استکبار و در رأس آن‌ها آمریکای جنایتکار دانست و گفت: حضور انقلابی مردم بصیر همراه با اطاعت از رهبری نظام همه توطئه‌ها را خنثی می کند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از مشهد، حجت الاسلام و المسلمین سیدکاظم طباطبایی، به مناسبت هفته نیروی انتظامی در محل قرارگاه فرماندهی  کاشمر گفت: باور و عقیده ما این است که نیروهای مسلح شامل ارتش، سپاه، بسیج و نیروی انتظامی تحت فرماندهی فرمانده معظم کل قوا، نیرویی الهی و توحیدی هستند.

وی ادامه داد: یکی از دلایل سرافرازی نیروهای مسلح آن است که اقتدار آنها مبتنی بر ایمان و عقیده می باشد. 

امام جمعه کاشمر خاطرنشان کرد: سیاست کلی ما آمادگی دفاعی و تقویت قدرت بازدارندگی است چرا که ما برای همه مردم جهان، صلح، آرامش و امنیت را می خواهیم و به همین دلیل با زیاده خواهی، جنگ طلبی و آتش افروزی استکبار و ایادی او مخالف هستیم و لذا خود را برای دفاع و بازدارندگی از تجاوزگران بی منطق و زورگو آماده می‌کنیم.

وی افزود: امروز تقویت مرزها و بیداری و هوشیاری نیروهای نظامی و انتظامی را از اولویت‌های نیروهای مسلح و مبارزه با سوداگران مرگ که مزدوران استکبار هستند، امری ضروری دانسته و شدت عمل نسبت به آن‌ها را یک امر لازم و واجب می‌دانیم.

حجت الاسلام والمسلمین طباطبایی گفت: نیروهای انتظامی در برخورد با اشرار و تبهکاران و کسانی که مخل امنیت و اخلاق جامعه هستند موفق بوده است و لذا امنیت داخلی و امنیت مرزها و نیز آمادگی دفاعی ما مثال زدنی است و به خاطر بیداری، هوشیاری و تلاش این نیروهاست که می بینید همه آرامش و امنیت را در جامعه احساس می‌کنند.

امام جمعه کاشمر تصریح کرد: اگر قدرت نظامی، موشکی و فناوری های پیشرفته ابزار دفاعی اعم از نیروهای زمینی، دریایی و هوایی نبود، بدون شک دشمن بارها ما را مورد حمله قرار می‌داد چرا که منطق امروز جهان، منطق گفتگو، دیپلماسی، انصاف، عدالت و احترام به تمامیت ارضی کشورها نیست بلکه منطق زور و باجگیری است.

وی با بیان اینکه آمریکا یک کشور زیاده‌خواه است، خاطرنشان کرد: همه تحرکات مذبوحانه در منطقه از سوی آمریکا طراحی می شود به عنوان مثال در شمال عراق زمزمه فرقه‌گرایی و جدایی‌طلبی به راه انداخته‌اند که این‌ها همه بخشی از شرارت‌های آمریکاست. 

حجت الاسلام والمسلمین طباطبایی افزود: همه اتفاقات داخلی از سوی استکبار طراحی می شود و نابودی سلامت اخلاقی و جسمی جوانان، ترویج بی‌بند و باری، ایجاد فضای مجازی ناامن و تحرکات فتنه‌گران داخلی همه ره آورد دسیسه‌ها و نقشه‌های شوم استکبار و در رأس آن‌ها آمریکای جنایتکار است و حضور انقلابی مردم بصیر و اطاعت از رهبری نظام همه توطئه‌ها را خنثی می کند.

وی با بیان این که نیروهای مسلح و نیروهای انتظامی ما باید افتخار کنند در نظام و کشوری فداکاری می‌کنند که در رأس آن نائب امام زمان(عج) قرار دارد، اظهار کرد: شما با آبروترین و سربلندترین نیروهای نظامی جهان هستید چراکه فرمانده شما فردی است که نیابت از امام زمان(عج) دارد و لذا خدمت شما یک عمل صالح محسوب می‌شود.

حجت الاسلام والمسلمین طباطبایی در پایان خاطر نشان کرد: بدون شک پشتیبان و حامی این ملت، نظام و انقلاب، خداوند متعال است که بدین سبب قطعا مقتدرترین نیروهای نظامی جهان نیز شما هستید.

انتهای پیام/ خ

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha