جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلام نوفرستی

حوزه/ قائم مقام نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان اینکه امروز همه باید نائب امام زمان(عج) را یاری کنند، گفت: تاکید شهدای انقلاب اسلامی، دفاع مقدس و دفاع از حرم بر دفاع از ولایت و تبعیت از نائب امام زمان(عج) است.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» در بیرجند، حجت الاسلام والمسلمین غلامحسین نوفرستی، شب گذشته در مراسم چهلم تدفین شهدای گمنام شمال شهر بیرجند با بیان اینکه امروز جهاد اقتصادی در کشور مطرح است و همه باید در این زمینه کار کنیم، گفت: باید دید که مسئولان چقدر زمینه را برای نیروهای مومن در کشور فراهم کرده اند، هر کجا که فرصت برای خارجی ها فراهم شود، انقلاب آسیب خواهد دید.

وی با بیان اینکه مسئولان باید نسبت به مردم متواضع باشند و به درد مردم برسند، گفت: این انتظار قرآن است که در مقابل دشمنان باشدت برخورد شود.

مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالرضا(ع) با بیان اینکه همه مسئولان بر سر سفره انقلاب ارتزاق می کنند و لذا باید برای فراهم کردن زمینه برای ظهور امام زمان(عج) را فراهم کنند، گفت: ظهور امام عصر(عج) جزو با همراهی با ولایت امکان پذیر نیست.

حجت الاسلام نوفرستی با بیان اینکه امروز در موقعیت خاصی از تاریخ قرار داریم که بین دو واقعه کربلا و ظهور امام زمان(عج) واقع شده است، گفت: در موضوع کربلا برخی از افراد به امام حسین(ع) نامه دعوت نوشتند، اما نائب امام را یاری نکردند و نتیجه آن، جریان عاشورا و روی دادن بزرگترین مصیبت شد.

وی با بیان اینکه امروز همه باید نائب امام زمان(عج) را یاری کنیم، گفت: تاکید همه شهدای انقلاب اسلامی، دفاع مقدس و دفاع از حرم بر دفاع از ولایت و تبعیت از نائب امام زمان(عج) است.

قائم مقام نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان اینکه امروز همه ما با یک امر مهم که آن هم همراهی کردن نائب امام زمان(ع) است، امتحان می شویم، اظهارداشت: در جریان واقعه کربلا  عده ای از خواص با امام زمان خود همراهی کردند و به شهادت رسیدند و عده ای هم متاسفانه به جبهه دشمن رفتند و زمینه را برای سلطه بنی امیه بر اسلام فراهم کردند.

حجت الاسلام نوفرستی، شهدای گمنام و شهدای حرم و انقلاب اسلامی در مسیر یاری نائب امام زمان(عج) امتحان خوبی پس دادند، گفت: شهید حججی در نامه ای که به امام رضا(ع) نوشته بود دو نکته مهم دیده می شد، یکی مشتاق لقاء الله بودن و دیگری عشق به ولایت و تسلیم ولایت بودن و اینها شهید حججی را به این درجه رفیع رساند.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha