جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
آسیب های اجتماعی

حوزه/ حجت‌الاسلام علی ملکوتی نیا گفت: امروز نیز ریشه بسیاری از معضلات فرهنگی و اجتماعی انحرافات و ضعف اعتقادی است که باید مورد توجه مسئولین و فعالان فرهنگی قرار بگیرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از یزد، حجت‌الاسلام علی ملکوتی نیا ، مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در بسیج دانشجویی یزد صبح امروز در جلسه‌ شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی یزد با تأکید بر اینکه مجموعه‌ها و تشکل‌های فرهنگی و مذهبی باید توجه ویژه‌ای به موضوع تقویت مبانی اعتقادی مخاطبین و اقشار مختلف جامعه داشته باشند، تصریح کرد: ضعف اعتقادی افراد در رویدادها و حوادث مختلف در طول تاریخ، عامل بسیاری از مشکلات بوده و نقش این مهم در حوادث گوناگون کاملاً مشهود است.

این کارشناس حوزوی با اشاره به اینکه دشمنان همواره از طریق ابزارهای گوناگون به دنبال تضعیف اعتقادات مردم، شبهه پراکنی در جامعه و کمرنگ کردن مبانی دینی بودند، اضافه کرد: امروز نیز ریشه بسیاری از معضلات فرهنگی و اجتماعی انحرافات و ضعف اعتقادی است که باید مورد توجه مسئولین و فعالان فرهنگی قرار بگیرد.

وی با بیان اینکه توجه به موضوع تقویت مبانی اعتقادی دانشجویان نیز از اهمیت بالایی برخوردار است، این موضوع را زمینه تربیت جوانان انقلابی دانست و بیان داشت: داشتن اعتقاد قوی و راسخ لازمه انقلابی فکر کردن و انقلابی تصمیم گرفتن و عمل کردن است.

حجت الاسلام ملکوتی نیا در پایان با تأکید بر لزوم کار کارشناسی دقیق و برنامه‌ریزی منسجم توسط تشکل‌های دانشجویی انقلابی و ارزشی و نخبگان فرهنگی در این راستا، خاطرنشان کرد: کوتاهی در این مهم آثار غیرقابل جبرانی را برای جامعه به دنبال خواهد داشت.

انتهای پیام/313/23

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha