شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
آرادی خواه

حوزه/ نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی در پایان دفاع از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی وظیفه اصلی دولت و مسئولان دانست و گفت: ما از حمایت رئیس جمهور از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تشکر می کنیم، ولی این گلایه را داریم که چرا این قدر دیر این کار را انجام داده است.

به گزارش خبر نگار خبر گزاری «حوزه» در همدان، حجت الاسلام احد آزادی خواه، نمایده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی، امروز در تجمع اعتراض آمیز اساتید و طلاب حوزه علمیه همدان در واکنش به سخنان وقیحانه رئیس جمهور آمریکا  که در مدرسه آیت الله آخوند(ره) برگزار شد، با اشاره به قاطعیت رهبر معظم انقلاب در مساله مقابله با آمریکا، گفت: زمانی که صحبت از پاره کردن برجام به میان آمد، رهبر معظم انقلاب با قاطعیت فرمودند که اگر شما برجام را پاره کنید ما برجام را آتش میزنیم.

وی در ادامه افزود: برجام هویت بی منطق آمریکا را برای مردم جهان آشکار کرد، اتحادیه اروپا نیز به مساله رسیده است که آمریکا در برجام بد عهدی کرده است و تنها فایده برجام این بود که چهره اصلی امریکا آشکار شد.

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی ابراز داشت: مراد آمریکا از عدم پایبندی ایران نسبت به روح برجام این است که ایران نباید در منطقه حضور داشته باشد.

وی ادامه داد: خواسته های آمریکا یعنی عدم حضور ایران در منطقه که این مساله خارج از متن برجام است و درخواستی نا بجا به شمار می رود، نقض روح برجام به معنای عدم دفاع ایران از حرم حضرت زینب(س) است.

حجت الاسلام آزادی خواه اضافه کرد: ایران به عهد خود در برجام وفا کرد، ولی هنوز بانک های انگلیس، و ... ایران را تحریم کرده و ما  از اصلی ترین تحریم های آمریکایی ها خارج نشده ایم، هم اکنون بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران در اتحادیه اروپا و آمریکا تحریم است.

وی یادآور شد: در متن برجام آمده است که شرکت  های آمریکایی می توانند در ایران سرمایه گزاری کنند ولی غافل از اینکه آمریکا خارج از برجام در کشور خود هر شرکتی را که در ایران سرمایه گزاری کند را از امکانات داخلی محروم کرده است.

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی در پایان دفاع از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی وظیفه اصلی دولت و مسئولان دانست و افزود: ما از حمایت رئیس جمهور از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تشکر می کنیم، ولی این گلایه را داریم که چرا این قدر دیر این کار را انجام داده است.

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha