سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۳ شوال ۱۴۴۵ | Apr 23, 2024
خدیجه نیزاری

حوزه/ مسئول کارگروه بانوان مجمع خیرین کشور گفت: پنج هزار خانم خیر مدرسه‌ساز داریم که هر کدام یک تا ۳۰ مدرسه را ایجاد و یا به صورت مختلف به تامین تجهیزات و امکانات مورد نیاز مدارس اقدام کرده‌اند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه»، خدیجه نیزاری در ششمین نشست فصلی مجمع خیرین کشور که به میزبانی شورای خیرین و واقفین آستان مقدس کریمه اهل بیت(س) در سالن جلسات امام خامنه‌ای حرم مطهر برگزار شد، با اشاره به اینکه مشارکت در کارهای خداپسندانه یک رسالت ذاتی است، اظهار کرد: هر فردی به هر میزانی که توانایی انجام کار خیر دارد باید در امور خیر و خداپسندانه مشارکت داشته باشد.

مسؤول کارگاه بانوان مجمع خیرین کشور با بیان اینکه اصل و ریشه جامعه بشری زنان هستند، تصریح کرد: هر مردی در دامن مادری تربیت شده است و جنسیت معیار انسانیت نیست بلکه جایگاه معنوی انسان‌هاست که آنها را از یکدیگر جدا می‌کند.

وی خاطرنشان کرد:‌ زنانی همانند حضرت معصومه سلام‌الله علیها که هر فردی به خدمت‌گذاری در بارگاه ایشان افتخار می‌کند الگویی برای زنان کنونی جامعه هستند که امیدواریم بتوانیم در معرفی امثال این شخصیت به موفقیت مورد نظر برسیم.

نیزاری با تاکید بر اینکه بانوان در امور خداپسندانه مردمی کشور جایگاه مشخصی دارند، یادآور شد: پنج هزار خانم خیر مدرسه‌ساز داریم که هر کدام یک تا ۳۰ مدرسه را ایجاد و یا به صورت مختلف به تامین تجهیزات و امکانات مورد نیاز مدارس اقدام کرده‌اند.

وی با تاکید بر اینکه کارگروه بانوان مجمع خیرین کشور در بخش‌های ستادی و اجرایی فعال است، مطرح کرد: تا کنون تهیه پرسشنامه‌ها و شیوه‌نامه‌های مختلف دنبال شده است تا بتوانیم از ظرفیت بانوان اقشار مختلف در راستای کمک‌رسانی به افراد نیازمند استفاده کنیم.

مسئول کارگاه بانوان مجمع خیرین کشور یادآور شد: اگر بانوان اخلاق سالم داشته و خیر باشند فرزندان آنها نیز سالم و خیر می‌شوند و در نتیجه جامعه نیز به سمت امور خداپسندانه و سلامت حرکت می‌کند.

انتهای پیام// ۱۵/ ۳۱۳

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • رقیه حمید IR ۱۲:۴۳ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۸
    0 0
    من دختر 15 ساله هستم گوشی برای درس خواندن ندارم تورا خدا بمن کمک کنید