جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
حجت الاسلام امینی موحد

حوزه/حجت الاسلام میلاد امینی موحد، مسئول شبکه رسانه ای صف،گفت: یکی از خلاء های جدی ای که در حوزه دیده می شد، وجود رسانه ای بود که بتواند رویدادها و اخبار مربوط به حوزه و روحانیت را به خوبی پوشش دهد که امروزه با وجود خبرگزاری حوزه به عنوان رسانه رسمی حوزه این خلاء به خوبی برطرف شده است.

حجت الاسلام میلاد امینی موحد، مسئول شبکه رسانه ای صف، با حضور در غرفه خبرگزاری«حوزه»، در نمایشگاه مطبوعات گفت: در گذشته یکی از خلاء های جدی حوزه عدم وجود رسانه ای بود که بتواند رویدادها و  اخبار مربوط به حوزه و روحانیت را به خوبی پوشش دهد، اما امروز با وجود خبرگزاری حوزه به عنوان رسانه رسمی حوزه، این خلاء به خوبی برطرف شده است.

مسئول شبکه رسانه ای صف ادامه داد: خوشبختانه خبرگزاری حوزه به صورت حرفه ای به انتقال اخبار حوزه به مخاطبان خود می پردازد و برای سایر خبرگزاری ها منبع خبری است.

وی با  اشاره به حدیث امام رضا(ع) گفت: اگر مردم به خوبی زیبایی های کلام اهل بیت(ع) را بفهمند از آن حضرات تبعیت می کنند و بحمدلله خبرگزاری حوزه به خوبی در این عرصه موفق بوده است.

حجت الاسلام امینی موحد همچنین درباره شبکه رسانه ای صف گفت: این شبکه به همت جمعی از طلاب حوزه اهواز تاسیس شده است که در عرصه های مختلفی همچون هیات، مدرسه داری اسلامی، مسجد تراز اسلامی و رسانه تراز اسلامی مشغول به فعالیت می باشد.

گفتنی است، خبرگزاری حوزه به عنوان رسانه رسمی حوزه های علمیه همچون دوره های گذشته، با هدف گسترش تعاملات در فضای رسانه ای کشور و اطلاع رسانی از کارکردهای حوزه های علمیه جهان تشیع، در نمایشگاه بیست و سوم مطبوعات، حضور فعال دارد.

علاقمندان می توانند برای بازدید از غرفه خبرگزاری حوزه در نمایشگاه بین المللی مطبوعات و خبرگزاری ها، به مصلای امام خمینی(ره) تهران، شبستان اصلی، راهروی 9، غرفه 159 مراجعه کنند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha