پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
نشست هم انديشي حوزه علميه خواهران مازندران با قرارگاه خاتم الاوصياء(ص)

حوزه/ مسئول قرارگاه فرهنگی خاتم الاوصیاء(عج) مازندران گفت: در حال حاضر به اندازه کافی در حوزه علمیه برادارن و خواهران افسران جنگ نرم داریم، اما مشکل این است که افراد در یک قرارگاه به صورت هماهنگ و سازماندهی شده عمل نمی کنند، لذا در برخی از بخش ها فعالیت زیاد و در برخی محورها خلاء برنامه ای داریم.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از ساری، بابائی، مسئول قرارگاه فرهنگی خاتم الاوصیاء(عج) مازندران، در نشست هم اندیشی با مدیر و معاون فرهنگی حوزه علمیه خواهران استان، بیان کرد: با توجه به این که اساس انقلاب اسلامی  مبتنی بر حرکت روحانیت بوده و مردم  ایران هم به رهبری روحانیت حرکت و انقلاب کردند، لذا در ادامه این مسیر و  پیشبرد اهداف نظام نیز باید زیر چتر روحانیت حرکت کرد.

وی افزود: اکنون که معاندان اسلام و انقلاب به صورت جبهه ای عمل  می نماید، ما نیز باید جهت تحقق اهداف و پیشرفت برنامه هایمان به صورت گروهی و جبهه ای فعالیت نمائیم.

مسئول قرارگاه فرهنگی خاتم الاوصیاء(عج) مازندران ادامه داد: در حال حاضر ما به اندازه کافی در حوزه علمیه برادارن و خواهران افسران جنگ نرم داریم، اما مشکل این است که افراد در یک قرارگاه، به صورت هماهنگ و سازماندهی شده عمل نمی کنند، لذا در برخی از بخش ها فعالیت زیاد و در برخی محورها خلاء برنامه ای داریم.

وی اعلام کرد: ماموریت قرارگاه فرهنگی خاتم الاوصیاء(عج) مازندران در سال جاری، در سه محور خانواده، تربیت کودک و نوجوان و انقلاب اسلامی است و تاکنون دبیرخانه اتاق عملیات این سه حوزه تشکیل و کادر آن از شخصیت های حقیقی و حقوقی بوده و سعی شده که بیشتر از نسل جوان کادرگیری شود.

بابائی تصریح کرد: سیاست ما هم افزائی با سازمان ها در جهت عملیاتی نمودن ماموریت های قرارگاه خاتم الاوصیا(عج) در استان بوده و هدف اصلی ما، تشکیل جبهه انقلاب اسلامی در در راستای رفع دغدغه های مقام معظم رهبری می باشد.

وی اظهار کرد: حوزه علمیه خواهران یکی از ظرفیت های بسیار خوب در جهت تحقق اهداف قرارگاه خاتم الاوصیاء(عج) است و در طول چندین سال فعالیت دریافته ایم که برکت فعالیت خواهران طلبه در صحنه های مختلف اجتماعی، فرهنگی و... به مراتب بیشتر از حوزه برادران می باشد.

وی در پایان خاطر نشان کرد: قرارگاه خاتم الاوصیاء(عج) در جهت تحقق اهداف خود گام به گام حرکت کرده و گام های آن به ترتیب شناسایی، شبکه سازی، توانمند سازی و در نهایت انجام عملیات است که در بحث جمعیت بنا داریم دوره های آموزشی تربیت مربی را با حضور اساتید مجرب برای طلاب برگزار نمائیم.

انتهاي پيام۳۱۳/۴۸

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha