شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
حاجی زاده معاون جمکران

حوزه/ معاون اجرایی مسجد مقدس جمکران آمادگی نظامی همه اقشار ملت برای همراهی حضرت در ظهور را یکی از اموری دانست که باید در زمینه فرهنگ مهدوی نسبت به آن تبلیغ و ترویج کرد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»، احمد حاجی زاده پیش از ظهر امروز 4 آذرماه در جمع خبرنگاران گفت:ربیع روز تعیین وظیفه منتظران است و انتظار نیز یک اصل مسلم در تفکرات شیعه است؛ فرهنگ انتظار، امیدآفرین و نشاط آفرین است و وظیفه همه فعالان عرصه مهدویت، تبیین فرهنگ انتظار است.

وی افزود: امسال برای اولین بار بیعت نظامیان استان با حضرت ولی عصر(عج) بر حسب روایات ظهور و مهدویت انجام می‏شود؛ در روایات بیان شده است که منتظران باید برای ظهور به هر شکلی ولو با یک نیزه آماده باشند زیرا این آمادگی امید آن می دهد که عمر آن منتظر تا زمان ظهور ادامه یابد.

معاون اجرایی مسجد مقدس جمکران بیان کرد: در این زمینه نیز معاونت فرهنگی جمکران فعالیتهای گستردهای را انجام داده است که ویژه 9 ربیع، این فعالیت‎ها شکل جدی‎تری داشته است.

وی افزود: در عرصه اجتماعی طرح رحمت الواسعه با حضور خادمان مسجد مقدس جمکران برگزار می‎شود که این خادمان برای عیادت واهدای هدایای مسجد به بیماران سراسر کشور به 23 استان، 53 نقطه و 40 شهر از جمله مناطق زلزله زده کرمانشاه اعزام می‎شوند/ این فعالیت انجام خواهد شد و یکی از نقاط، منطقه زلزله زده کرمانشاه است.

حاجی زاده بیان کرد: همچنین به مناسبت 9 ربیع، طرح بازدید از خانواده‌های معظم شهدای مدافع حرم برگزار می‎‌شود که در این طرح نیز خادمان در این 23 استان کشور حضور می‎یابند.

وی تصریح کرد: در همین راستا جلسه تجلیل از خیرین و بانیان خیر مسجد مقدس جمکران امسال برای اولین بار در این مسجد برگزار میشود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha