جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلام و المسلمین فرحانی ، نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری

حوزه/ حجت‌الاسلام‌والمسلمین فرحانی گفت: بسیج الگوی ارتباط مؤمن با امام زمان است و مسجد پایگاهی حیاتی برای تأمین جریان ظهور است.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»، حجت‌الاسلام‌والمسلمین عبدالکریم فرحانی امشب در همایش ائمه جماعات استان قم که از سوی ناحیه مقاومت بسیج امام حسن مجتبی(ع) استان قم در سالن امام‌خامنه‌ای آستان مقدس حضرت معصومه(س) برگزار شد، گفت: در تاریخ پربرکت انقلاب اسلامی ایران همواره برخی از مساجد درخشیده‌اند و نتیجه آن، حفظ این نظام شده است.
وی با بیان اینکه مسجد معیار و تراز اسلامی، در حقیقت، پایگاهی اسلامی با محوریت عالمی معنوی و سازمان بسیج است، گفت: بسیج الگوی ارتباط مؤمن با امام زمان است و مسجد پایگاهی حیاتی برای تأمین جریان ظهور است.
عضو خبرگان رهبری گفت: رهبر معظم انقلاب، مسجد را پایگاه ظهور امام عصر می‌داند؛ بسیج و مسجد دو نعمت الهی برای انقلاب اسلامی است که انتهای این انقلاب را به ظهور امام عصر (عج) گره خواهد زد.
وی، آتش به اختیار را تنها راهبرد برون‌رفت از فضای فرهنگی حاکم دانست و گفت: طلاب و روحانیت باید با تکیه‌بر فرمان آتش به ‌اختیار ادامه جریان انقلاب را با تقویت پایگاه‌های مسجد دنبال کنند.
حجت‌الاسلام‌والمسلمین فرحانی ادامه داد: رمز درخشش مساجد و بسیجیان از منظر شرع مقدس اسلام، حرکت برمدار «أفْضَلَ عَمَلاً» است.
وی خاطرنشان کرد: همان گونه که رهبر معظم انقلاب گفته اند، شکل‌گیری بسیج نشانه اتصال قلب نورانی امام با اراده الهی است.
انتهای پیام// 15/ 313

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha