سه‌شنبه ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۶ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 14, 2024
مدرسه علمیه خواهران عصمتیه بابل/نشست وظایف طلاب

حوزه/ انتظار فرج به معنای آماده شدن برای تحقق وعده الهی است و تا زمانی که ما ظهور نکنیم، امام زمان ظهور نخواهد کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در مازندران، حجت الاسلام هاشمیان استاد حوزه و دانشگاه در نشست وظایف طلاب در عصر غیبت در  مدرسه علمیه خواهران عصمتیه بابل بیان کرد: انتظار فرج به معنای آماده شدن برای تحقق وعده الهی است و تا زمانی که ما ظهور نکنیم، امام زمان ظهور نخواهد کرد.  
وی تکاپو و تلاش در جهت آماده کردن جامعه برای ظهور حضرت را از وظایف طلاب در عصر غیبت دانست و اظهار داشت: تبیین اسلام ناب و شناساندن آن به جهان از مهمترین وظایف طلاب در عصر غیبت می باشد.
این استاد حوزه گفت: جهان سوم جایی است که مردم آن در پی آمدن یک روز خوب و نه آوردن یک روز خوب هستند ؛ حال آنکه باید در پی آوردن یک روز خوب بود و این امر موجب تبدیل شرایط موجود به شرایط مطلوب خواهد شد.
حجت الاسلام هاشمیان تصریح کرد: مشکل امروز ما بی توجهی برخی از مردم است که منجر به بی یاری حضرت حجت می شود لذا آگاهی بخشی و بالا بردن سطح معرفت مردم همان انتظار فرج است که از آن به عنوان افضل الاعمال یاد شده است.
وی در پایان خاطر نشان کرد: امام زمان عجل الله تعالی فرجه الشریف یار خوب را می خواهد؛ لذا ما به عنوان سربازان ایشان  باید حوزوی بودنمان در رفتار و کردار مان جلوه گر باشد؛ زیرا  ایشان از ما برخورد کریمانه با پدر و مادر و خلق نیکو داشتن با همسر و فرزندان و سایر اطرافیان و... را می خواهد.

انتهای پیام۳۱۳/۴۸

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha