پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
ماموستا خدایی

حوزه/ امام جمعه سنندج گفت: رهبر معظم انقلاب اسلامی توجه و عنایت ویژه ای نسبت به علما و طلاب اهل سنت دارند که این خود یکی از نمادهای مهم وحدت در این کشور است.

ماموستا عبدالرحمن خدایی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در استان کردستان، به مناسبت هفته وحدت اظهار داشت: باید همگی قدردان این نظام باشیم که در هر شرایطی به فکر استانهای مرزی و مردم اهل سنت است.

امام جمعه سنندج ادامه داد: رهبر معظم انقلاب اسلامی توجه و عنایت ویژه ای نسبت به علما و طلاب اهل سنت دارند که این خود یکی از نمادهای مهم وحدت در این کشور است.

این عالم اهل سنت در ادامه سخنان خود با اشاره به ضرورت وحدت در بین مسلمین اظهار داشت: امروز دشمنان می خواهند از راه تفرقه دینی و ایجاد شبهات، مذاهب اسلامی را به جان همدیگر بیندازند، لذا باید همگی هوشیار خود را حفظ کنیم و بصیرت دینی و دشمن شناسی خود را تقویت نماییم.

ماموستا خدایی تصریح کرد: تنها چیزی که می تواند مانع از عملیاتی شدن برنامه های دشمنان دین خدا شود، اتحاد و برادری است، لذا باید قدردان این نظام باشیم و روزنه های نفوذ دشمنان را ببندیم.

امام جمعه سنندج در پایان گفت: اتحاد شیعه و سنی در کشور دژ محکمی است که بیش از پیش نیاز این مملکت است، لذا باید گفت که هفته وحدت فرصت و نعمتی الهی است که این اتحاد مستحکم تر از پیش شود.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha